Home Zgłoś naprawę wysyłkową

Zgłoś naprawę wysyłkową

Realizujemy bezpieczne naprawy wysyłkowe smartfonów i tabletów. Wystarczy wypełnić formularz i postępować zgodnie z informacjami przesłanymi na skrzynkę poczty elektronicznej. Każdy klient otrzyma własne konto klienta, które pozwoli na bieżąco śledzić stan naprawy urządzenia. Informacje o naprawie dostępne są po przejściu pod Status naprawy. Ponadto korzystając z naszego serwisu kurierskiego, w każdej chwili można sprawdzić czy przesłana do nas przesyłka dotarła oraz czy została od nas wysłana.

Bardzo prosimy o prawidłowe wypełnienie wszystkich pól w obowiązującym formularzu. W innym wypadku Państwa urządzenie może zostać odesłane pod zły adres, jego wysyłka może być opóźniona, a kontakt technika serwisu z klientem – niemożliwy. W polu adres prosimy umieścić pełny adres z kodem pocztowym i miastem. Dla urządzeń nieposiadających numeru IMEI, w polu tym proszę wpisać kilka zer. Do sprawdzenia statusu naprawy będzie potrzebny numer zlecenia oraz wpisany numer IMEI (bądź te zastępcze zera). W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu, który można znaleźć w dziale Kontakt.

Uwaga! Z dniem 12 kwietnia zaprzestajemy realizować naprawy po zalaniu w telefonach marki XIAOMI, ZTE, MOTO LENOVO oraz HTC. Inne marka przyjmujemy do naprawy normalnie i zachęcamy do wysyłania.

 

Zgłoś urządzenie do serwisu

Numer IMEI lub SN znajdziesz na obudowie urządzenia lub jego opakowaniu. Czasem znajduje się na szufladzie SIM. Jego niepodanie utrudni Ci sprawdzenie statusu naprawy przez stronę WWW. Jeżeli nie znasz numeru, wpisz same 0000.
Jeśli zablokowany
Ulica, numer, kod pocztowy, miasto
Ważne! Inaczej nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zlecenia i serwis nie będzie miał jak przesłać wyceny!
Metoda dostarczenia:Jak dostarczysz nam swoj zepsuty sprzęt?



Jak odbierzesz urządzenie?


Metoda płatności:



Paragon czy faktura VAT?


Ulica, numer, kod pocztowy, miasto
CAPTCHA Image Odśwież obrazek

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Rafała Stencel prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą APOLLO Rafał Stencel z siedzibą przy Al. Wojska Polskiego 50/U9, 70-475 Szczecin, NIP: 852 191 36 93 w celu realizacji zleceń Naprawy bądź Próby Naprawy urządzenia elektronicznego w Serwisie APPLEMOBILE.PL, rozpoznawania ewentualnych Reklamacji oraz kontaktowania się ze mną, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług czy też w celach marketingowych.

2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.

3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej w Polityce Ochrony Danych Serwisu APPLEMOBILE.PL, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania, możliwości wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego. 4. Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, np. reklam za pomocą poczty elektronicznej oraz wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego, np. wysyłanie wiadomości SMS o treści reklamowej.

5. Wyrażam zgodę na profilowanie danych osobowych przez Serwis APPLEMOBILE.PL polegające na przetwarzaniu moich danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o mnie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.