Realizujemy bezpieczne naprawy wysyłkowe smartfonów i tabletów. Wystarczy wypełnić formularz i postępować zgodnie z informacjami przesłanymi na skrzynkę poczty elektronicznej. Każdy klient otrzyma własne konto klienta, które pozwoli na bieżąco śledzić stan naprawy urządzenia. Informacje o naprawie dostępne są po przejściu pod Status naprawy. Ponadto korzystając z naszego serwisu kurierskiego, w każdej chwili można sprawdzić czy przesłana do nas przesyłka dotarła oraz czy została od nas wysłana.
Bardzo prosimy o prawidłowe wypełnienie wszystkich pól w obowiązującym formularzu. W innym wypadku Państwa urządzenie może zostać odesłane pod zły adres, jego wysyłka może być opóźniona, a kontakt technika serwisu z klientem – niemożliwy. W polu adres prosimy umieścić pełny adres z kodem pocztowym i miastem. Dla urządzeń nieposiadających numeru IMEI, w polu tym proszę wpisać kilka zer. Do sprawdzenia statusu naprawy będzie potrzebny numer zlecenia oraz wpisany numer IMEI (bądź te zastępcze zera). W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu, który można znaleźć w dziale Kontakt.
Zgłoś urządzenie do serwisu
Najczęstsze pytania i odpowiedzi:
Dlaczego muszę podać kod zabezpieczający do urządzenia?
Technik nie mając dostępu do menu urządzenia nie może uruchomić komputerowej procedury diagnostycznej ani dokonać sprawdzenia postępu prac serwisowych. Niestety nie zawsze możliwe jest dokonanie czyszczenia pamięci, szczególnie w przypadku urządzeń po zalaniu. Dlatego też podanie nam kodu dostępu jest bezwględnie wymagane w przypadku naprawy po zalaniu. Jeżeli Klient prześle nam urządzenie, a następnie nie pozwoli na dokonanie sprawdzenia nie podając kodu, Serwis prześle urządzenie z pominięciem procedury sprawdzenia na ryzyko klienta, bez gwarancji. Zapewniamy bezpieczeństwo danych urządzenia.
Co wpisać w 'Opis usterki'?
W opisie usterki prosimy wyczerpująco opisać nie tylko to jakie wady urządzenia mają zostać usunięte, ale także opisać stan urządzenia, ewentualne uszkodzenia (rysy, obicia, przetarcia, krzywizny), jak również w przypadku nieprzesłania wraz z telefonem szuflady SIM, klapki czy baterii, także napisać o tym w Opisie usterki. Brak takiego opisu może wydłużyć procedurę naprawy z powodu konieczności faktycznego ustalenia stanu urządzenia i potwierdzenia go przez Zamawiającego.
Numer IMEI lub SN - co mam wpisać w to pole i gdzie te numery znaleźć?
W przypadku telefonów iPhone, numer IMEI można znaleźć na szufladzie karty SIM lub z tyłu na obudowie (w zależności od modelu). Numer IMEI można także wyświetlić w menu Ustawienia - Ogólne - To urządzenie - IMEI.
W polu formularza należy wpisać wyłącznie cyfry, bez spacji, myślników czy liter. W przypadku braku możliwości ustalenia numeru IMEI, prosimy o wpisanie 0000. Uwaga! Wpisany numer IMEI będzie potrzebny przy sprawdzeniu statusu naprawy![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Czy naprawiacie tylko produkty Apple, czy też urządzenia innych producentów?
Oczywiście realizujemy naprawy w niemal wszystkich smartfonach, dowolnego producenta. Jednak z dniem 12 kwietnia 2018 zaprzestajemy realizować naprawy po zalaniu w telefonach marki XIAOMI, ZTE, MOTO LENOVO, Nokia HMD Global oraz HTC. Decyzja o zaprzestaniu wsparcia serwisowego dla tych urządzeń jest podyktowana trudnościami z jakimi się musieliśmy mierzyć przy pozyskiwaniu części zamiennych czy nawet schematów do tych urządzeń. W urządzeniach marki XIAOMI czy LENOVO jakość użytych w nich komponentów jest tak niska, że jakakolwiek próba naprawy po zalaniu wiązała się z wymiana w zasadzie całości elementów, co przy szybko spadających cenach azjatyckich urządzeń rzadko miało sens. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Czy naprawa wysyłkowa jest bezpieczna?
Każde naprawione urządzenie w ramach naprawy wysyłkowej jest przed odesłaniem do klienta wnikliwie testowane, a następnie bezpiecznie spakowane i przekazane firmie kurierskiej DHL. Każda przesyłka, która nadajemy za pomocą kuriera DHL jest przez nas ubezpieczona - na wypadek zniszczenia, kradzieży itd. Pamiętaj, aby przesyłkę rozpakować z obecności kuriera, a w razie nieprawidłowości spisać protokół szkody! Kurier ma obowiązek dostarczyć protokół do wypisania! Brak sprawdzenia i spisanego protokołu utrudni uzyskanie odszkodowania.
Jak dostarczę Wam telefon do naprawy wysyłkowo?
Po wypełnieniu powyższego formularza i zapisaniu go, kolejnym krokiem będzie wyświetlenie potwierdzenia przyjęcia zlecenia naprawy. Na ekranie pojawi się także odnośnik do strony kurierzy.pl - po kliknięciu go można zamówić kuriera, który przyjedzie na wskazany adres, odbierze uszkodzony telefon i dostarczy do nas.
Skorzystanie ze strony kurierzy nie jest obowiązkowe. Po zapisaniu zlecenia naprawy można nadać przesyłkę własnym kurierem, pocztą lub korzystając z innej strony. Wystarczy zaadresować przesyłkę na nasz serwis:
APPLEMOBILE.PL
Wojska Polskiego 50/u9
70-475 Szczecin
tel: 500 132 200
mail: serwis@applemobile.pl