Serwis urządzeń Apple w Szczecinie – AppleMobile.pl, wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferuję kilka możliwości sprawdzenia statusu aktualnej naprawy sprzętu. Każdy klient po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego naprawę wysyłkową może w dowolnej chwili sprawdzić status swojego zlecenia. Wystarczy przejść do formularza pozwalającego na wyświetlenie aktualnego statusu naprawy. W formularzu podajemy numer zlecenia oraz wpisany numer IMEI. Wszystkie te informacje są wysyłane automatycznie do klienta na podany adres poczty elektronicznej.
Klient może również skorzystać z naszego adresu kontaktowego serwis[małpa]applemobile.pl. W temacie wiadomości prosimy o podanie numer Państwa zlecenie. Znacząco przyspieszy to odpowiedź. W przypadku nagłej konieczności kontaktu, prosimy o telefon pod naszym alarmowym numerem telefonu 889-277-288. Telefon czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18. Prosimy nie telefonować po godzinach pracy serwisu. Podczas rozmowy również będzie potrzebny numer zlecenia.