Apple planuje umieścić reklamy bezpośrednio w zakładce „Dzisiaj” w App Store
0

Apple planuje umieścić reklamy bezpośrednio w zakładce „Dzisiaj” w App Store

0

Firma Apple ogłosiła, że rozszerza swoją ofertę, w jaki sposób programiści mogą promować swoje aplikacje w App Store, pomagając zwiększyć ich zasięg.

Do tej pory Apple oferował programistom dwie możliwości reklamowe w App Store: na karcie „Szukaj” i na stronie wyników wyszukiwania. Według Apple oba miejsca docelowe reklam okazały się ogromnym sukcesem dla programistów, pomagając im znaleźć użytkowników, którzy mogą być zainteresowani ich aplikacjami. Rozszerzenie możliwości reklamowych w App Store jest częścią wysiłków firmy mających na celu utrzymanie App Store jako najlepszego miejsca dla programistów do rozwijania swojej działalności. Apple Search Ads umożliwia programistom dowolnej wielkości rozwijanie działalności. Podobnie jak inne oferty reklamowe, te nowe miejsca docelowe reklam opierają się na tej samej podstawie — będą zawierać wyłącznie treści ze stron produktów zatwierdzonych przez aplikacje w App Store i będą zgodne z tymi samymi rygorystycznymi standardami prywatności.

W ramach tych starań, pierwsza nowa możliwość reklamowa pojawi się w zakładce „Dzisiaj” – na głównej stronie ‌App Store‌. Dzięki dzisiejszym reklamom programiści będą mogli promować swoje aplikacje wraz z codziennymi treściami redakcyjnymi zespołu App Store. Reklamy są wyraźnie oznaczone jako reklamy i można je odróżnić od zwykłych artykułów redakcyjnych. Karta „Dzisiaj” jest pierwszą zakładką, która jest wstępnie ładowana po otwarciu aplikacji i została wprowadzona jako część przeprojektowania w 2017 roku.

Drugie nowe miejsce docelowe reklamy dla programistów w App Store będzie znajdować się bezpośrednio na stronach produktów aplikacji. Reklamy będą wyświetlane w sekcji „Możesz też polubić” u dołu strony i będą również wyraźnie oznaczone jako reklamy.

U podstaw reklam Apple w App Store leży nacisk firmy na prywatność użytkowników. Nowe reklamy będą podlegać tym samym ścisłym wytycznym i zasadom, które obowiązują na wszystkich platformach i usługach Apple. Gdy użytkownicy po raz pierwszy otwierają aplikacje Apple, takie jak App Store, Apple News i Apple Stocks, mają swobodę wyboru, czy chcą włączyć spersonalizowane reklamy.

Niezależnie od tego, czy użytkownicy mają włączone reklamy spersonalizowane, Apple nie wyświetla spersonalizowanych reklam użytkownikom poniżej 18 roku życia, użytkownikom posiadającym identyfikator Apple ID powiązany z osobą niepełnoletnią poniżej 13 roku życia ani zarządzanym kontom. Co więcej, w przeciwieństwie do niektórych gigantów mediów społecznościowych, którzy pozwalają reklamodawcom kierować reklamy do bardzo konkretnych grup demograficznych użytkowników, Apple ogranicza programistom kierowanie reklam do segmentów i grup demograficznych z mniej niż 5000 innymi podobnymi użytkownikami, pomagając zapobiegać hipertargetowaniu.

Apple nigdy też nie wykorzystuje czynników, takich jak religia, przynależność polityczna lub zdrowie, aby kierować reklamy do swoich klientów, twierdząc, że jest w stanie dostarczać bardzo skuteczne reklamy bez konieczności śledzenia poszczególnych użytkowników. Ponadto reklamy Apple nigdy nie są powiązane z indywidualnym Apple ID, a profil użytkownika nigdy nie jest tworzony w celu kierowania na konkretnego użytkownika we wszystkich usługach firmy.

Ron Schneidermann, dyrektor generalny AllTrails, popularnej aplikacji dla turystów pieszych i wczasowiczów, powiedział, że reklamy Apple App Store pomogły „przyciągnąć nowych, bardziej zaangażowanych klientów na różnych rynkach” i stały się kluczowym aspektem strategii rozwoju firmy. Reklamy Apple Search Ads pomogły nam przyciągnąć nowych, bardziej zaangażowanych klientów na różnych rynkach. Opieramy się na Apple Search Ads w celu opłacalnego pozyskiwania klientów — to kluczowy element naszej strategii rozwoju. Gdy staną się dostępne, planujemy zainwestować w nowe miejsca docelowe, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów w App Store i nadal napędzać rozwój naszej działalności.

źródło: macrumors.com

Apple planuje umieścić reklamy bezpośrednio w zakładce „Dzisiaj” w App Store

Oceń post

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *