Serwis Samsung Szczecin: Wymiana zbitej uszkodzonej szybki szkła w Samsung Galaxy S, Galaxy S2, Galaxy S3, Galaxy S4, Note, Note 2, Note 3, Tab, Tab 1
0

Serwis Samsung Szczecin: Wymiana zbitej uszkodzonej szybki szkła w Samsung Galaxy S, Galaxy S2, Galaxy S3, Galaxy S4, Note, Note 2, Note 3, Tab, Tab 1

0

Serwis pragnie poinformować o rozszerzeniu zakresu usług w postaci wprowadzonej usługi wymiany samej zbitej szybki w telefonach Samsung Galaxy S, Galaxy S2, Galaxy S3, Galaxy S4, Note, Note 2, Note 3, Tab, Tab 1, Tab 2 i Tab 3. Poczynione inwestycje z separator szkła od klejonych wyświetlaczy pozwolił zaoferować naszym klientom kompleksową naprawę uszkodzonych wyświetlaczy w telefonach marki Samsung. Wymieniamy samą zbitą szybkę w telefonach Samsung, bez wymiany całego ekranu. Naprawa możliwa jest tylko w przypadku, gdy pęknięta jest tylko zewnętrzna szklana powłoka. Dotyk musi pracować prawidłowo. Wyświetlacz musi prawidłowo wyświetlać cały obraz. W przypadku gdy dotyk nie działa lub wyświetlacz nie wyświetla prawidłowo obrazu, konieczna jest wymiana całego modułu. Więcej informacjiw  serwisie.

Jak wymieniamy same szkło w Samsung Galaxy, Note i Tab?

Profresjonalne urządzenie serwisowe marki SCOTLE pozwala na demontaż samej szklanej powłoki w klejonych wyświetlacza, stosowanych w telefonach Samsung Galaxy, Note i Tab wszystkich generacji. Dzięki specjalnie opracowanej technologii, urządzenie pozwala rozkleić ekran, usunąć uszkodzone szkło, bez pozostawiania kleju na wyświetlaczu LCD.

Po demontażu szkła na ekran telefonu nakładany jest nowy klej, taki sam jak stosuje producent wyśweitlaczy AMOLED i Super AMOLED, a następnie ekran jest zgrzewany z szybą w piecu, gdzie pod wpływem promieni UV klej twardnieje i staje się krystalicznie przezroczysty. Po montażu klej jest niewidoczny, a obraz w telefonie nie odbiega od tego, który widać w telefonie od nowości.

Ile trwa usługa?

Wymiana szkła w telefonach marki Samung Galaxy, Note, Tab trwa około 1-3 godzin. Usługa nie jest wykonywana na poczekaniu i na miejscu. Telefon należy pozostawić w serwisie na czas wykonania usługi. Serwis oferuje bezpłatnie możliwość wypożyczenia telefonu zastępczego na czas wykonywanej usługi.

Czy telefon będzie działał jak przed naprawą?

Wszystkie funkcje telefonu będzą działać jak przed tem. Zaznaczmy jednak, że oficjalne procedury firmy Samsung wymagają wymiany całego elementu wyświetlacza. Wymiana samej szyby w żaden sposób nie zapewni dalszego trwania gwarancji. Dotyk będzie działał prawidłowo. Ekran będzie prawidłowo wyświetlał obraz. Jakościowo jest dobrze. Serwis zastrzega sobie jednak, że wykonywnie usługi wymiany szyby nie jest najlepszą metodą usunięcia usterki uszkodzonego szkłą i wyświetlacza, a samą usługę oferuje tylko jak tańszą alternatywę.

Czy zastosowane szkło jest oryginalne?

Nie. Stosowane szkła nie pochodzą od producenta. Są wysokiej jakości, posiadają logo, ich kolorystyka nie odbiega, bądź odbiega nieznacznie od oryginalnego elementu. Percepcja dotyku nie zmienia się, gdyż digitizer (warstwa dotykowa) w telefonach serii Galaxy, Note i Tab jest montowana w wyświetlaczu LCD, a nie w szkle. Warstwa dotykowa podczas wymiany zostaje ta sama, która była, a więc oryginalna. Usługa wymiany szkła jest usługą alternatywną, oferowaną jak tańsze rozwiązanie dla osób dla których to cena, a nie jakość ma kluczowe znaczenie.

Czy pod szybę będzie się dostawał kurz?

Nie. Szkło montowane jest w taki sam sposób, jak podczas procesu montażowego w firmie Samsung. Szkło jest klejone co całej powierzchni ekranu. Nie ma więc możliwości by dostał się pod nie jakikolwiek paproch.

Czy szyba się nie odklei?

Nie. Staramy się montować szyby w telefonach Samsung Galaxy, Note i Tab w sposób profesjonalny i solidny. Na każdą usługę oferujemy fakturę VAT i rachunek, który jest podstawą do uzyskania udzielanej przez nas gwarancji.

Czy są jakieś wady tego rozwiązania?

Tak. Wymiana samego szkła jest tylko dużo tańszą (nawet do 70%) alternatywą dla usługi wymiany całego modułu ekranu dla telefonów Samsung. My jako serwis zalecamy wymianę całego elementu na nowy, gdyż tylko wtedy możemy liczyć na pełnowartościowy produkt wysokiej jakości. Niestety bardzo drogie ekrany dla telefonów Samsung sprawiają, że klienci poszukują tańszych metod naprawy urządzeń. Dokładamy wszelkich starań, by wykonana usługa spełniała oczekiwania klientów. Sposób montażu szkła sprawia, że niestety często soczewka przedniego aparatu fotograficznego jest zabrudzona od kleju, który jest rozlewany po całej powierzchni wymienianego elementu. Objawia się to widokiem z przedniej  kamery za mgłą. Widok może być też niewyraźny, a sam przedni aparat może mieć problem z uzyskaniem ostrości. Serwis zastrzega sobie zniesienie odpowiedzialności za opisaną wadę. Klient wybierając tańsze rozwiązanie w postaci wymiany samego szkła godzi się z możliwością wystąpienia wady.

Czy istnieje możliwość wymiany szybki w Samsungu wysyłkowo?

Tak. Wystarczy postępować jak wcześniej – wejść na stronę https://applemobile.pl/zglos-naprawe-wysylkowa-telefonu-iphone/ wybrać opcję zgłoś naprawę wysyłkową, wypełnić formularz i postępować zgodnie z przekazanymi drogą mailową wskazówkami.

Czy można zobaczyć gdzieś jak to wygląda po wymianie?

Tak. W naszym serwisie stacjonarnym na Wojska Polskiego 50 mamy kilka modeli pokazowych, dzięki którym nasi klienci mogą na własne oczy zobaczyć jak telefon będzie wyglądał po usłudze wymiany samej szybki w Samsung Galaxy.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

 

Uwaga! Usługa dotyczy tylko i wyłącznie urządzeń marki Samsung Galaxy, Note i Tab. Nie oferujemy możliwości wymiany samej szybki w telefonach marki Apple.

 

 

2.9/5 - (7)
Michał Gruszka Jestem twórcą i założycielem APPLEMOBILE. Byłem dziennikarzem technologicznym i redaktorem w czasach, gdy prasa była głównym źródłem informacji. Dziś, oddany pasji pisania, tworzę głównie dla własnej przyjemności. Krytyczny fan Apple.

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *