Home Newsy Rusza sprzedaż nowej generacji telewizorów Philips z serii The One
Rusza sprzedaż nowej generacji telewizorów Philips z serii The One
0

Rusza sprzedaż nowej generacji telewizorów Philips z serii The One

0

W sprzedaży na polskim rynku jest już kolejna generacja telewizorów Philips z cieszącej się zainteresowaniem konsumentów serii Performance, która od teraz będzie dostępna pod nazwą The One.

Tegoroczne modele oznaczone symbolami Philips 8807 oraz Philips 8857 mogą pochwalić się panelem z odświeżaniem 120 Hz, robiącym wrażenie 86-calowym ekranem oraz najnowszym systemem operacyjnym Android TV 11. Urządzenia zaprojektowano tak, aby były odpowiedzią na oczekiwania ogromnej części użytkowników szukających w niewygórowanej cenie sprzętów łączących najważniejsze funkcje modeli z wyższej półki.

Modele Philips z tegorocznej serii The One, która dotychczas była dostępna na rynku pod nazwą Performance, to propozycja dla osób poszukujących uniwersalnych rozwiązań. Oferują trójstronny system Ambilight, wysokiej jakości matrycę LCD WCG o częstotliwości odświeżania 120 Hz oraz obsługę wszystkich najważniejszych formatów HDR: HLG, Dolby Vision i HDR10+. Za doskonałą jakość wyświetlanych treści i znakomite odwzorowanie bogatej palety barw odpowiada procesor obrazu Philips P5 piątej generacji.

Bezprzewodowy dźwięk

Telewizory z serii The One oferują dźwięk wysokiej jakości dzięki systemowi audio o mocy 20 W z dwoma głośnikami skierowanymi w dół. Urządzenia obsługują format Dolby Atmos oraz są w pełni kompatybilne z Home Wireless System w technologii DTS Play-Fi, która pozwala na strumieniowe przesyłanie dźwięku o wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu możliwe jest stworzenie sterowanego aplikacją systemu, w którym do telewizora podłączone są głośniki znajdujące się w innych pomieszczeniach.

Dodatkowe rozwiązania dla graczy

Seria The One jest także świetnym rozwiązaniem dla graczy. Telewizory posiadają złącze HDMI 2.1 eArc, obsługują technologię VRR dla treści 4K w częstotliwości 48-120 Hz z prędkością przesyłu 48 Gb/s, Auto-Low-Latency oraz są kompatybilne z FreeSync Premium. Urządzenia mogą pochwalić się niskim input lagiem na poziomie 11 ms.

Nowe wzornictwo i rozmiary

Użytkownicy mają do wyboru szeroką gamę rozmiarów – 43”, 50”, 55”, 65”, 75” – którą uzupełnia największy jak dotąd telewizor Philips z ekranem 86”. Urządzenia z serii The One charakteryzują się minimalistyczną ramką w kolorze matowego srebra, która po bokach i od góry jest bardzo wąska, co pozwala lepiej wyeksponować zalety Ambilight TV. Całość uzupełnia smukła, ale stabilna zakrzywiona podstawa w kształcie litery L (w modelach od 43 do 65 cali) lub wąskie nóżki (w modelach 75 i 86 cali).

Telewizory Philips z nowej generacji The One są dostępne w cenie 3499 zł za model 43”; 3999 zł za model 50”; 4299 zł za model 55”; 5499 zł za model 65”; 7999 zł za model 75” oraz 12 999 zł za model 86”.

Rusza sprzedaż nowej generacji telewizorów Philips z serii The One

2.5/5 - (2 votes)
Cezary Pagórek Miłośnik nowinek technologicznych i motoryzacji. Recenzent i dziennikarz technologiczny w serwisie Applemobile.pl. Chcesz się coś dowiedzieć? Pisz śmiało wiadomość prywatną!

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.