0

Po aferze z LTE w Australii, Apple przyjmuje zwroty od użytkowników

0

iPadFirma Apple obiecała zwrot pieniędzy wszystkim posiadaczom Nowego iPada w Australii, którzy są zawiedzeni brakiem wsparcia dla łączności LTE przez urządzenie, choć było ono reklamowane jakoby 4G obsługiwało. Jak z pewnością wiecie, 4G i LTE to nie do końca to samo – bardzo wiele sieci (w tym polski Play) oferuje obsługę tej technologii, tak naprawdę jednak korzystając cały czas z łączności HSPA+. W przypadku Australii, iPad został zaatakowany przez Australijską Komisję Konsumentów, która stwierdziła, że potencjalni nabywcy mogą być zdezorientowani z powodu brandingu ?iPad WiFi +4G?.

Aby uniknąć problemów, Apple zgodziło się na umieszczenie w każdym ze swoich sklepów informacji odnośnie ograniczeń 4G. Apple ma także wysłać maila do każdej osoby, która zakupiła iPada 4G, wytłumaczyć cały problem i uświadomić ją o rzeczywistym braku wsparcia LTE. Firma ma umożliwić także zwrot urządzenia i odzyskanie pieniędzy w przypadku kiedy klienci będą rozczarowaniu bezprzewodowymi ograniczeniami.

Przedstawiciele Apple oraz australijskich władz mają spotkać się osiemnastego kwietnia, aby dokładniej przedyskutować sprawę. Wszystko wyjaśni się natomiast po drugim maja, na wtedy bowiem wyznaczona została rozprawa sądowa.

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *