
Niezadowolony klient uderza pracownika salonu Apple
Klienci potrafią czasem być nieprzewidywalni, a niekiedy również agresywni o czym przekonał się jeden z pracowników salonu Apple ze sprzętem. Do niecodziennej sytuacji doszło w Bangkoku, gdzie do sklepu udał się 23 letni mężczyzna chcąc wymienić swój rzekomo wadliwy egzemplarz iPhone’a X na nowy.
Powodem akcji serwisowej miał być wadliwie działający Face ID w tymże urządzeniu. Jeden z obsługujących zaproponował wysyłkę iPhone’a X do Apple w celu weryfikacji usterki. Niestety w tym samym czasie kolejny z pracowników dokładnie sprawdził rzekomo wadliwego iPhone’a X twierdząc, że skaner twarzy użytkownika działa bez zarzutu i wysyłka nie jest konieczna.
https://www.youtube.com/watch?v=f06-s\_A-Vys
Diagnoza to strasznie rozzłościła już niezadowolonego klienta, który w szale uderzył jednego z pracowników salonu w twarz. Cały incydent został uchwycony na kamerach. Na miejsce zdarzenia została wezwana policja, a skutkiem tego był mandat jaki został nałożony na niezadowolonego 23-latka w wysokości 150 dolarów amerykańskich.
Źródło: Onetech