Pierwsi posiadacze iPada 2, którzy korzystają z sieci Verizon, regularnie skarżą się na forach internetowych, na problem z łącznością z tą siecią.
Zerwanie zasięgu zmuszało posiadaczy iPad?ów do restartowania urządzeń, w celu ponownego połączenia. Problem jednak stale się powtarza. Co więcej, nie jest to wada poszczególnych egzemplarzy, a najprawdopodobniej całej serii.
Problemu nie rozwiązuje zerwanie połączenia z siecią przez przełączenie urządzenia w tryb samolotowy, i ponowna próba połączenia z 3G. Oczywistym więc jest fakt, że potrzeba regularnego wyłączania i włączania urządzenia jest męcząca.
Apple nie pozostało obojętne na te problemy. Firma ogłosiła ostatnio, że jest świadoma, iż pewna ilość klientów doświadczyła problemów z łącznością 3G. Co prawda informacja, że Apple ?bada? ten problem nie urządza niezadowolonych klientów, którzy czekają na konkretne rozwiązanie tego problemu, na przykład w formie odpowiedniej aktualizacji.
W dalszych słowach Apple deklaruje, że rozwiązanie tego problemu stawia sobie za priorytet, więc najprawdopodobniej posiadacze iPad?a 2 będą mogli cieszyć się takim połączeniem z siecią 3G, na jaki liczyli przy zakupie urządzenia.