Nowy Apple Watch z kolejnymi problemami
Pierwsze egzemplarze zegarka Apple Watch Series 3 ze wsparciem dla sieci komórkowych znalazły się już w rękach pierwszych użytkowników. Niestety jak informowaliśmy już wcześniej gadżet ten nie jest pozbawiony wad i nie funkcjonuje jak powinien. Na światło dzienne wyszły tym razem jednak inne niedociągnięcia.
Kilka dni w sieci znalazły się informacje, w treści których można przeczytać, że część właścicieli nowego zegarka od Apple skarży się na wadliwe działanie modułu LTE jeśli w pobliżu znajduje się sieć bezprzewodowa. Gadżet ma bowiem sam nieskutecznie łączyć się z WiFi nawet gdy sieć jest zabezpieczona hasłem. Skutkiem jest kompletny brak połączenia zegarka zarówno z siecią komórkową jak i bezprzewodową.
To jednak nie koniec irytujących problemów. Niektórzy użytkownicy bowiem narzekają na niemożność aktywacji sieci komórkowej pomimo faktu, że ich operator wspiera technologię eSIM.
Apple jest świadome ułomności i zapewnia, że pracownicy firmy już zajmują się rozwikłaniem problemu. Warto również dodać, że wspomniane błędy z aktywacją sieci komórkowej mogą leżeć także po stronie operatorów, którzy jeszcze nie do końca są przygotowani na nową technologię cechującą jabłkowy zegarek.
Źródło: MacRumors