Nowe reklamy iPada Pro
Od początku tego roku Apple w ramach jednej z kampanii reklamowej stara się wypromować iPada Pro jako doskonałe narzędzie mające zastąpić tradycyjny komputer.
Wchodzące w skład tej akcji krótkie filmy są też w pewnym sensie sprostowaniem nieprzychylnych komentarzy jaki pojawiają się pod adresem jabłkowych tabletów w serwisie społecznościowym Twitter. Lektor obecny w każdym z materiałów odpiera zarzuty dotyczące różnych aspektów działania iPada.
Jednocześnie stara się on pokazać urządzenie jako gadżet z powodzeniem mogący zastąpić komputer w wielu czynnościach, także tych biurowych, które budzą największe wątpliwości.
Warto dodać, że w pierwszej połowie tego roku do oferty Apple ma trafić następca iPada Pro z ekranem 12,9 cala oraz całkiem nowe urządzenie z ekranem 10,5 cala. To ostatnie ma charakteryzować się świeżym podejściem do kwestii związanych z konstrukcją. Plotki głoszą, że tablet doczeka się ekranu zajmującego cały przedni panel obudowy i będą z nim zintegrowane przycisk Home oraz czytnik Touch ID.
Źródło: Apple