Za dwa, trzy lata serwis Apple Music się mocno zmieni

Za dwa, trzy lata serwis Apple Music się mocno zmieni

0

Nie od dziś wiadomo, że Apple jest mocno zainteresowane tematyką usługi oferującej w abonamencie dostęp do treści wideo. W sieci niejednokrotnie pojawiały się nieoficjalne informacje w tym zakresie. Zgodnie z ich treścią gigant z Cupertino ma od jakiegoś czasu prowadzić negocjacje z wytwórniami z Hollywood dotyczące wyprodukowania autorskich seriali, programów telewizyjnych, a nawet pełnometrażowych filmów.

Temat zatem nie jest nowy, choć wciąż nie wiadomo kiedy takowa usługa miałaby ruszyć pełną parą. Kilka tygodni temu pojawiły się co prawda doniesienia, że już w przyszłym roku Apple ma znacznie poszerzyć serwis Apple Music o nowe produkcje wideo, a on sam rozrastać się będzie sukcesywnie. Najnowszy raport autorstwa Gene’a Munstera zakłada, iż do 2022 roku kalifornijska firma wyda ma swoje produkcje filmowe 4,2 miliarda dolarów amerykańskich.

Dla porównania obecni gracze na tym rynku, czyli serwis Netflix oraz Amazon przeznaczą w najbliższych pięciu latach nieco więcej środków na własne produkcje ale kwoty są mocno zbliżone. Apple w najbliższych 2, 3 latach podejmie się dość daleko idącego rebrandingu usługi Apple Music wzbogacając go o własne tytuły wideo, które nie będą już ściśle związane z tematyką muzyczną.

Obecnie w bazie Apple Music znaleźć można program rozrywkowy „Carpool Karaoke”, czy kilka filmów dokumentalnych traktujących o życiu zawodowym znanych muzyków. Nieco inną propozycją jest program „Planet of the Apps” będący czymś na wzór reality show, w którym rywalizują między sobą deweloperzy piszący oprogramowanie.

Źródło: Cult of Mac

Oceń post
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *