Home Newsy iPhone X sprzedaje się jak świeże bułeczki
iPhone X sprzedaje się jak świeże bułeczki
0

iPhone X sprzedaje się jak świeże bułeczki

0

Z badań przeprowadzonych przez firmę Localytics wynika, że iPhone X sprzedawał się znacznie lepiej niż tańsze modele jabłkowej słuchawki z tego roku i już po dwóch dniach od debiutu w sklepach osiągnął on poziom 1 % udziału w rynku wszystkich smartfonów. Tak ogromna adaptacja miała ostatnio miejsce w 2013 roku.

Cztery lata temu wynikiem 2 % udziału w rynku smartfonów mógł pochwalić się iPhone 5s, który jako pierwszy został wyposażony w czytnik linii papilarnych Touch ID. Obecny flagowiec również może poszczycić się innowacyjnym podejściem do rozwiązań znanych z poprzednich modeli dzięki czemu zainteresowanie tym urządzeniem jest bardzo duże. Badania pokazują, iż wielu użytkowników wstrzymywało się z zakupem smartfona od Apple z tego roku do debiutu rynkowego iPhone’a X przez co ucierpiała trochę sprzedaż iPhone’a 8 oraz 8 Plus.

Tylko podczas pierwszego weekendu iPhone X prześcignął w wynikach sprzedażowych oraz udziale w rynku smartfonów ogółem modele 8 i 8 Plus analizując pierwsze trzy dni ich sprzedaży od debiutu w sklepach. Dla porównania iPhone 8 podczas tego okresu osiągnął wynik 0,3 % udziału w rynku smartfonów, zaś jego większy brat 0,4 %. Warto jednak odnotować, że badanie może nie być miarodajne, bowiem obejmuje jedynie te urządzenia, które po zakupie zostały uruchomione.

Źródło: Localytics

 

iPhone X sprzedaje się jak świeże bułeczki

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)