Home Newsy Hit kinowy dwa tygodnie po premierze w ofercie Apple
Hit kinowy dwa tygodnie po premierze w ofercie Apple
0

Hit kinowy dwa tygodnie po premierze w ofercie Apple

0

Coraz głośniej robi się w temacie treści wideo jakie Apple oferowałoby we własnym ekosystemie. Z jednej strony padają informacje o wzbogaceniu usługi Apple Music o nowe programy rozrywkowe i przygotowywaniu kuszącej oferty na przyszły rok, z drugiej pojawiają się wieści o trwających właśnie negocjacjach mocno związanych z opcją wypożyczania filmów w iTunes Store.

Apple zaczyna coraz mocniej naciskać w kwestii budowania własnej, atrakcyjnej usługi oferującej materiały wideo na żądanie. Już parę tygodni temu donoszono, że kalifornijska firma robi wszystko by produkcje kinowe dostępne były w jej ofercie dwa tygodnie po premierze na dużym ekranie. Informację tę potwierdza najnowszy raport agencji informacyjnej Bloomberg.

Zgodnie z jego treścią Apple zamierza w związku z powyższym nawiązać współpracę z firmą Comcast. Współpraca obejmie również Universal Pictures i Warner Bros, a zyski pochodzące z wypożyczania filmów dzielone miałyby być także pomiędzy korporacje kinowe. Hity kinowe dostępne byłyby w dwa tygodnie od daty ich debiutu, choć cena za wypożyczenie może odstraszać. Nieoficjalnie mówi się o kwocie 50 dolarów amerykańskich. Na 30 dolarów wyceniane byłyby filmy ze stażem 6 tygodni od debiutu w kinach.

Póki co nie wiadomo, czy Apple oferowałoby te treści w iTunes Store, czy na potrzeby projektu powstałaby odrębna usługa i czy w efekcie połączyłaby się ona z Apple Music.

Źródło: Bloomberg

 

Hit kinowy dwa tygodnie po premierze w ofercie Apple

tags:
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)