
iPad to nie tylko jedno z najlepiej rozpoznawalnych urządzeń na rynku tabletów, ale także najszybciej rozpowszechniający się produktów w skali globalnej. Od szkół, poprzez wyspecjalizowane gałęzie gospodarki, produkt od Apple znajduje zastosowanie we wszystkich środowiskach, wyróżniając się między innymi łatwością obsługi przy jednoczesnej możliwości zastosowania zaawansowanego oprogramowania.
Wydaje się, że firma spod znaku nadgryzionego jabłka po raz kolejny odniosła ogromny sukces, jeżeli chodzi o wynik sprzedażowy. Chociaż iPad czwartej generacji oraz iPad Mini dopiero co trafiły na półki sklepowe, to liczba sprzedanych egzemplarzy przekroczyła trzy miliony sztuk – i to zaledwie w trzy dni! Apple postawia więc poprzeczkę niezwykle wysoko, dla tabletów z Windowsem 8, może okazać się ona niemożliwa do przeskoczenia.
Wszyscy w Apple są przekonani, że iPad Mini to produkt naprawdę innowacyjny, znacznie spowalniający starania konkurencji odnośnie uszczknięcia dla siebie kolejnych kilku procent udziału w rynku. Chociaż do tego pierwszego stwierdzenia moglibyśmy się doczepić, to jeżeli chodzi o ciągłą dominację Apple, to nie podchodzi ona pod żadną wątpliwość.
Wynik godny pozazdroszczenia