
Usługa Apple Find My i inne usługi iCloud są obecnie niedostępne dla niektórych użytkowników
Niektóre usługi Apple są obecnie niedostępne dla niektórych użytkowników na całym świecie. Firma Apple potwierdziła trwającą awarię, która wpływa na Find My, kalendarz iCloud, iCloud Mail i inne.
Według strony internetowej Apple problemy zostały po raz pierwszy wykryte około 3:55 czasu wschodniego. Firma twierdzi, że dotknęło to niektórych użytkowników i że mogą oni doświadczać problemu z usługą. W przypadku innych usług, takich jak witryna iCloud, Apple twierdzi, że usługa może być powolna lub niedostępna.
Oto lista wszystkich usług, których to dotyczy:
- Find My
- Kalendarz iCloud
- Kontakty iCloud
- pęku kluczy iCloud
- Poczta iCloud
- Aplikacje internetowe iCloud
- iWork dla iCloud
- Screen Time
Na Twitterze użytkownicy potwierdzili, że obecnie nie mają dostępu do niektórych usług iCloud. Witryna DownDetector otrzymała również wiele zgłoszeń bieżących problemów z iCloud. Niestety, Apple nie mówi, kiedy usługi mają wrócić do trybu online.
źródło: 9to5mac.com