Samsung po raz kolejny drwi z urządzeń Apple

Samsung po raz kolejny drwi z urządzeń Apple

0

Niektóre firmy co jakiś czas sięgają po dość radykalne środki mające wypromować konkretny produkt. Jedną z takich metod, powszechnie stosowanych w dzisiejszych czasach jest agresywny marketing mający ośmieszyć produkty konkurencji. Po takie rozwiązanie sięgał już w przeszłości Microsoft oraz Samsung drwiąc z giganta z Cupertino.

Koreański producent po raz kolejny zdecydował się na wykorzystanie reklam ośmieszających Apple i opublikował w sieci trzy nowe spoty. Firma skupia się w nich na wadach jabłkowych urządzeń, głównie iPhone’a.

Eksponowane w złym świetle jest między innymi złącze Lightning, które służy zarówno do ładowania akumulatora jak i do podłączenia słuchawek przewodowych. W przypadku tych tradycyjnych konieczne będzie również zainstalowanie odpowiedniej przejściówki. W reklamie Samsung drwi z faktu, iż iPhone’a nie można jednocześnie ładować i słuchać na nim muzyki i sugeruje zakup przejściówki z dwiema końcówkami.

Koreańczycy drwią również z ładowarki Quick Charge, która nie jest przedmiotem zestawu sprzedażowego, a dodatkowym akcesorium, za które trzeba dopłacić żądaną kwotę.

Trzeci spot odnosi się do aparatu wbudowanego w iPhone’a, który według raportu i zawartej w nim oceny wydanej przez DxOMark jest on o dwa punkty gorszy od rozwiązania pochodzącego z telefonu Samsung Galaxy S9+.

Źródło: AppleInsider

 

Samsung po raz kolejny drwi z urządzeń Apple

Oceń post
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *