4

Reklama Samsung Galaxy Note podczas Super Bowl ponownie kpi z użytkowników Apple [wideo]

4

Nowy Galaxy Note został zaprezentowany przez Samsunga w spocie reklamowym podczas NFL Super Bowl wczorajszego dnia, stanowiąc część kampanii medialnej ?The next big thing is already here?. Dziewięćdziesięciosekundowy materiał, wyświetlony został w czasie czwartej kwarty meczu i pokazywał użytkowników produktów firmy Apple, którzy z uśmiechem na twarzy przerzucali się masowo na nowy produkt Samsunga.

Według pogłosek, samo wyświetlenie reklamy kosztowało południowokoreańskie przedsiębiorstwo 10.5 miliona dolarów, do czego trzeba jeszcze doliczyć koszty jej wykonania oraz wysokie honoraria dla wokalisty zespołu The Darkness, Justina Hawkinsa (bierze on udział w reklamie, dodatkowo jego piosenka jest w niej użyta) oraz zawodnika Chicago Bears, Briana Urlachera.

Reklama zaczyna się od długiej kolejki osób, oczekujących najprawdopodobniej na premierę nowego produktu od Apple, w pewnym momencie pojawia się jednak użytkownik Galaxy Note i od razu budzi zainteresowanie wszystkich. W przeciągu kilku sekund wszyscy mają w swoich rękach gadżety od Samsunga (spadające z nieba), dookoła pełno jest fajerwerków i efektów specjalnych.

Co do samego Galaxy Note, to jest to urządzenie nietypowych rozmiarów, posiadające wyświetlacz o przekątnej 5.3 cala, rozdzielczości 1280×800 pikseli, dwurdzeniowy procesor 1.5GHz, 16GB pamięci wewnętrznej, slot kart pamięci oraz obsługę łączności 4G. Według uzyskanych przez nas informacji, AT&T ma rozpocząć sprzedaż Galaxy Note dziewiętnastego lutego i w przypadku podpisania z operatorem dwuletniej umowy, jego cena wyniesie 299$.