Samsung i kolejna reklama wyśmiewająca Apple
Agresywny marketing odwołujący się do produktów konkurencji w sposób prześmiewczy, a czasem nawet ironiczny, to zjawisko w obecnych czasach powszechne. Znane są już przypadki, w których element ten wykorzystywany był w spotach przez takich gigantów jak Microsoft, czy Samsung, gdzie wytykano nie tak całkiem idealne w ich mniemaniu rozwiązania od Apple.
Na prywatnym kanale marki Samsung w serwisie YouTube ukazał się niedawno taki właśnie materiał, w którym na wokandę wzięto iPhone’a. Na krótkim spocie przedstawiono jednego z użytkowników jabłkowego smartfona, który jednak ubolewa nad jego ułomnościami takimi jak brak slotu na kartę pamięci, brak obsługi rysikiem, czy przymus korzystania z rozmaitych przejściówek.
Wszystkie te bolączki doprowadziły go do podjęcia decyzji o zakupie Samsunga Galaxy Note 8 i porzucenia ekosystemu Apple. Prześmiewczy moment jednak dopiero nadchodzi kiedy to mijając jeden ze sklepów stacjonarnych giganta z Cupertino bohater spotu widzi kolejkę ustawiającą się za iPhone’m X, a wśród oczekujących znajduje się osoba z fryzurą posiadającą chrakterystyczne dla smartfona wcięcie.
Źródło: YouTube