Pomoc techniczna on-line od Apple
2

Pomoc techniczna on-line od Apple

2

Dla wszystkich posiadaczy produktów Apple, powstała nowa, specjalna usługa o nazwie Apple Support.

Jest ona udostępniona w formie zakładki dodanej na oficjalnej stronie Apple. Usługa dostępna jest pod wskazanym linkiem.

Zadaniem tego elementu jest pomoc w uzyskaniu szybkiej, fachowej informacji, lub odpowiedzi na nurtujące nas pytanie dotyczące wybranego produktu Apple. Znalezienie potrzebnej informacji jest bardzo proste. Użytkownik najpierw wybiera urządzenie, z którym ma problem, następnie określa aplikację lub dziedzinę urządzenia, z którą ma problem i szuka pytania które chciałby zadać.

Warto podkreślić, że baza problemów będzie się stale powiększać, a generować ją będą sami użytkownicy. W przypadku gdy nie można znaleźć szablonu pytania które nas interesuje, zalogowany użytkownik może sam zadać to pytanie i założyć nowy wątek.

Zaletą odpowiedzi znalezione dzięki tej usłudze jest ich fachowość i pewność, że są one trafne. Dzięki usłudze tej większości problemów nie będzie trzeba rozwiązywać przez szukanie odpowiedzi na forach internetowych, lub metodą prób i błędów.
Apple w ten sposób wyraźnie próbuje w jak największym stopniu osiągnąć zadowolenie klientów.

Oceń post

Comment(2)

  1. mam problem nie mogę skonfigurować mojego nowego ipada z moim komputerem robiłam tak jak w broszurce ale wszystko na nic co mam robić ?

  2. Mam IPHONE 4 i mam problem z Wi FI , juz wiecej nie aktułaluzuje telefonu , czym wiecej razy aktułalizuje tym bardziej gorzej chodzi . Byłem bardzo za IPHONE , ale po woli mi nerwy puszczają i chyba sprzedam jak nie przestaną eksperymentowć .

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *