Pojawiły się dwie nowe reklamy Apple promujące żywotność baterii oraz funkcję Crash Detection
0

Pojawiły się dwie nowe reklamy Apple promujące żywotność baterii oraz funkcję Crash Detection

0

Firma Apple udostępniła dwie nowe reklamy na swoim kanale YouTube, jedną promującą długą żywotność baterii iPhone’a 14 Plus, a drugą wykorzystującą iPhone’a 14 Pro, aby podkreślić funkcję Apple Crash Detection.

Pierwsza jednominutowa reklama, przedstawia mężczyznę, który powoli prowadzi traktor, ciągnąc gigantyczną dynię. Droga wydaje się długa, prosta, jakby była zbudowana dosłownie pośród niczego. W tle leci „Two Miles An Hour” Ludacrisa. Przed jego kierownicą zamontowany jest iPhone 14 Plus z Apple Maps. Po chwili słychać głos „Za 102 mile jedź prosto”. Następnie pojawia się hasło: „Nasza najdłużej działająca bateria w historii. Spokojnie, to iPhone 14 Plus”.

 

W drugiej reklamie przedstawiony jest crash test samochodu. Zderzenie pokazane jest w zwolnionym tempie, a w kamera śledzi manekina, aż pojazd się zatrzyma. Na desce rozdzielczej zamontowany jest iPhone 14 Pro z wyświetlonym napisem „Wygląda na to, że miałeś wypadek”. Następnie wybrzmiewa hasło: „Funkcja Crash Detection może wykryć poważny wypadek samochodowy i automatycznie zadzwonić pod numer alarmowy. Spokojnie, to iPhone 14 Pro”.

źródło: macrumors.com

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *