Home Newsy Zamówienia w przedsprzedaży iPhone’a 14 Plus są gorsze niż iPhone’a 13 Mini
Zamówienia w przedsprzedaży iPhone’a 14 Plus są gorsze niż iPhone’a 13 Mini
0

Zamówienia w przedsprzedaży iPhone’a 14 Plus są gorsze niż iPhone’a 13 Mini

0

Według analityka Apple, Ming-Chi Kuo, iPhone 14 i iPhone 14 Plus odnotowały „złe” wyniki w przedsprzedaży, Wskazuje to, że pozycjonowanie przez Apple dwóch nowych standardowych modeli mogło się nie powieść.

W swoim najnowszym poście na Kuo wyjaśnił, że iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max odnotowały „neutralne” i „dobre” wyniki w przedsprzedaży. Porównując do iPhone’a 13 Pro i iPhone’a 13 Pro‌ Max. Czas oczekiwania na dostawę dłuższy niż cztery tygodnie może wskazywać na duży popyt na nowe urządzenia z wyższej półki. Najwyraźniej „nie jest jasne”, czy Apple zwiększy prognozy dostaw swoich modeli Pro. Jednak istnieje „rosnąca” szansa, że ​​zmniejszy zamówienia na iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Plus. Obecnie stanowią one około 45 procent całej oferty przesyłki.

Oczekuje się, że iPhone 14 i iPhone 14 Plus będą dostępne w sklepach detalicznych w dniu premiery, „odzwierciedlając słaby popyt”. W tej chwili Kuo twierdzi, że wyniki zamówień w przedsprzedaży dla iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Plus są gorsze niż w przypadku iPhone’a SE trzeciej generacji i iPhone’a 13 mini. Zauważył, że Apple obniżył zamówienia zarówno na iPhone’a SE trzeciej generacji, jak i na iPhone’a 13 mini w pierwszej połowie 2022 roku ze względu na niski popyt.

Jeśli popyt na dwa standardowe modele nie ulegnie poprawie, Apple może zmniejszyć zamówienia na iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Plus już w listopadzie. Dostawcy, którzy nie są głównymi beneficjentami modeli iPhone 14 Pro, prawdopodobnie zobaczą początek spadku przychodów we wrześniu i październiku.

W szczególności w przypadku iPhone’a 14 Plus „wynik zamówienia w przedsprzedaży jest znacznie niższy niż oczekiwano”. Jako model, który skutecznie zastępuje format „mini” w najnowszej linii iPhone’ów , z 6,1-calowym i 6,7-calowym wyświetlaczem będącym obecnie jedynymi opcjami, Kuo powiedział, że „strategia segmentacji produktów Apple dla standardowych modeli zawodzi w tym roku”.

źródło: macrumors.com

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.