0

Pendrive w kształcie logo twojej firmy

Pendrive w kształcie logo twojej firmy
0

Kiedyś na potęgę drukowało się ulotki, które rozdawane na ulicy trafiały wszyscy wiemy, gdzie. Dużo lepszym pomysłem był kalendarzyk z reklamą. Przynajmniej więcej osób schowało go do portfela, w razie potrzeby używało, a przy okazji widziało naszą reklamę. Dziś to nie wystarczy.

Kiedyś na potęgę drukowało się ulotki, które rozdawane na ulicy trafiały wszyscy wiemy, gdzie. Dużo lepszym pomysłem był kalendarzyk z reklamą. Przynajmniej więcej osób schowało go do portfela, w razie potrzeby używało, a przy okazji widziało naszą reklamę. Dziś to nie wystarczy.

Kalendarz każdy ma z smartfonie, a zachęcić przypadkowe osoby do tego, aby nasz brand pozostał z nimi jest bardzo trudne i kosztowne. Trzeba mu w końcu zaoferować coś, co nie tylko będzie reklamą, ale po prostu mu się przyda i będzie chciał to mieć.

Takim wcale nie drogim reklamowym podarkiem, którego raczej nikt nie będzie chciał wyrzucić i nie używać może się okazać pendrive lub powerbank. Pendrive w dobie dzisiejszych komputerów na dobre wyparł czytnik płyt kompaktowych, na których jeszcze do niedawna magazynowaliśmy i przenosiliśmy dane. Dziś pliki, które potrzebujemy zabrać ze sobą najczęściej kopiujemy na pendrive’a. Ofiarując komuś pendrive, możemy być pewni, że nie tylko się ucieszy z przydatnego gadżetu, ale także będzie miał go niemal zawsze przy sobie. To po prostu przydatna rzeczy.

Dlaczego wiec nie wykorzystać tego w marketingu swojej firmy? Na to pytanie potrafi odpowiedzieć firma Memorabbit, która oferuje produkcję pendrivów reklamowych. Do wyboru mamy nośniki w wielu obudowach, kształtach i wersjach pamięciowych. Można także zamówić pamięci w kształcie logotypu swojej firmy o pojemności między 128 megabajtów, a nawet 32 gigabajty.

Drugim produktem reklamowym oferowanym przez Memorabbit są powerbanki. I tu znów mamy do czynienia z produktem niemal niezbędnym w dzisiejszych czasach. Co raz więcej z nas używa telefonu nie tylko do dzwonienia, ale także do pracy używając go jak komputera.

Przy pomocy smartfonu odpowiadamy na maile, kontaktujemy się z klientem za pomocą aplikacji, realizujemy wysyłki i płatności. Niestety co raz bardziej wydajne i funkcjonalne smartfony wciąż borykają się ze starymi problemami – słabą baterią.

Co raz trudniej o smartfon, który przy intensywnej firmowej pracy jest w stanie wytrzymać co najmniej jeden roboczy dzień bez poszukiwania gniazdka w ścianie. Dlatego tak dużą popularność zyskują powerbanki, czyli niewielkich rozmiarów urządzenia magazynujące energię elektryczną, dzięki którym możemy doładować baterię telefonu bez poszukiwania tradycyjnej ładowarki i kontaktu z prądem.

Wręczając klientowi powerbank z logiem firmy i adresem nie tylko rozwiążesz jego problem z rozładowującym się telefonem w ciągu dnia, ale zapewnisz sobie, że patrząc codziennie na nazwę Twojej firmy pomyśli o niej jako o pierwszej, gdy tylko będzie takiej potrzebował. W ofercie Memorabbit znajdziemy powerbanki o różnej wielkości, kształtach i materiałach, z których są wykonane. Różnią się także pojemnością wbudowanego akumulatora. Ta przekłada się na wydajność ładowania podpiętej do niego elektroniki. Im większa pojemność, tym bateria podpiętego smartfonu bardziej się doładuje.

Wybierając gadżet reklamowy pamiętaj, aby w pierwszej kolejności wybierać go pod kątem przydatności. Wybieraj taki, jaki sam byś chciał otrzymać i jaki Ci się przyda. Dopiero kolejnym etapem powinna być kwestia finansowa. Jeżeli wybierzesz tani, wątpliwej jakości pendriva czy powerbank, to może się okazać, że wydane na te rodzaj reklamy pieniądze będą wyrzucone w błoto. Natomiast nieco droższy produkt, który rzeczywiście będzie przydatny Klientowi pozostanie z nim na lata. A przecież o to chodzi? Więcej o tym jak wybrać odpowiedni gadżet reklamowy przeczytacie na Memorabbit Blog.

Firma Memorabbit przyjmuje zamówienia w małych ilościach. Pierwsze zamówienie może być zrealizowane na zaledwie 25 sztuk. To dobry pomysł, aby zamówić na pierwszy rzut małą partię takich reklamowych gadżetów by zobaczyć jaki będzie odzew.

Artykuł partnera
Oceń post
Michał Gruszka Jestem twórcą i założycielem APPLEMOBILE. Byłem dziennikarzem technologicznym i redaktorem w czasach, gdy prasa była głównym źródłem informacji. Dziś, oddany pasji pisania, tworzę głównie dla własnej przyjemności. Krytyczny fan Apple.

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *