Niezawodność, przyjazny system operacyjny i charakterystyczne jabłuszko – to tylko kilka aspektów, którym iPhone zawdzięcza swoją ogromną popularność. Smartfon sygnowany logo Apple to wciąż jeden z najchętniej wybieranych telefonów, a premiery kolejnych odsłon elektryzują wielbicieli nowinek technicznych na całym świecie. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy warto postawić na iPhone, sprawdź skąd wzięła się legenda popularnego jabłuszka.
Pierwsza generacja iPhone została zaprezentowana przez słynnego współzałożyciela marki, Steve’a Jobsa w 2007 roku. Od tego czasu smartfony sygnowane logo Jabłuszka podbiły serca użytkowników na całym świecie i są najchętniej wybieranymi urządzeniami tego typu. Wprawdzie w polskich realiach iPhone nie należy do najtańszych smartfonów, jednak w parze z wysoką ceną, idzie również jakość i niezawodność. Jeśli nie wiesz, jaki smartfon wybrać, przekonaj się dlaczego modele opatrzone logo Apple zasłużyły sobie na taką popularność.
System iOS
System, w oparciu o który działa iPhone to jedna z części legendy Apple. Jest prosty w obsłudze i bardzo intuicyjny, a jego aktualizacje są powszechnie dostępne dla wszystkich użytkowników systemu, nawet tych, którzy posiadają urządzenia starszej generacji. Dzięki temu możliwy jest stały dostęp do funkcjonalności pojawiających się wraz z kolejnymi wersjami oprogramowania.
Synchronizacja systemu komputerowego i mobilnego
Wszystkie urządzenia marki Apple – MacBooki, iPhony czy iPady – działają w jednym zintegrowanym środowisku. Pozawala to na wygodne korzystanie z różnych urządzeń równocześnie, w zależności od zmieniającej się sytuacji. Do zapisanych plików czy notatek jest bowiem możliwy dostęp zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego. Jest to rozwiązaniem szczególnie istotne np. z biznesowego punktu widzenia.
Apple wyznacza trendy
Może nie jest to najważniejszy parametr w przypadku urządzeń elektronicznych, jednak fakt pozostaje faktem – sprzęt marki Apple jest po prostu bardzo ładny. iPhone pod względem wzornictwa bije na głowę konkurencję i zarówno kształt telefonów, jak i ich kolory sprawiają, że produkty giganta z Cupertino można poznać na pierwszy rzut oka. Wprawdzie androidowe flagowce gonią Apple, jednak to właśnie amerykańska firma co roku zbiera najwyższe noty za wygląd proponowanych urządzeń.
Trzymają wartość
Wprawdzie koszt zakupu iPhone jest dość wysoki, jednak urządzenie dobrze utrzymane można sprzedać na rynku wtórnym z niewielką stratą. To popularna praktyka stosowana przez wieloletnich użytkowników jabłuszek – zanim zakupią nowy sprzęt, stary sprzedają. Dzięki legendarnej już niezawodności, urządzenie może z powodzeniem służyć nawet kilka lat, dlatego na wtórnym rynku iPhone, podobnie jak różne wersje MacBooka, osiąga dość wysokie ceny.
Doskonały PR
Nie ma co ukrywać – Apple doskonale wie, co dobrze się sprzedaje. A raczej, jak dobrze sprzedawać. Premiery kolejnych generacji iPhone to wielkie widowiska, transmitowane na żywo i śledzone przez dziennikarzy i użytkowników na całym świecie. Ponadto marka lojalność klientów buduje na ich znakomitej obsłudze – i nie chodzi tu tylko o wymiany pogwarancyjne czy sprawny serwis, ale również o bezpośredni kontakt w sklepach Apple Store. Podobno pracownicy pierwszych sklepów byli wysyłani na szkolenia z obsługi klienta do sieci ekskluzywnych hoteli Ritz-Carlton, ponieważ Steve Jobs był pod wielkim wrażeniem kontaktów z pracownikami hotelu.
Artykuł partnera