iTunes 12.8.1 blokuje działanie Safari w OS X Yosemite.
Użytkownicy, którzy korzystają z systemu OS X Yosemite 10.10.5 nie powinni aktualizować aplikacji iTunes do wersji 12.8.1. Wielu użytkowników zgłosiło, że aktualizacja aplikacji iTunes zablokowała w jakiś sposób Safari 10.1.2. Napotkali oni taki komunikat przy otwarciu przeglądarki:
„Nie można otworzyć Safari. Pojawił się problem.”
Na forum Stack Exchange jeden z użytkowników sądzi, że aktualizacja iTunes aktualizuje MobileDevice.framework w /System/Library/PrivateFrameworks/ do wersji niekompatybilnej z Safari 10.1.2. Nie jest to potwierdzona informacja. Obejść ten problem można używając innej przeglądarki lub aktualizując system do nowszej wersji, jeżeli jest taka możliwość. Niektórzy użytkownicy naprawili ten problem przechodząc do Findera i klikając przycisk Przejdź/Przejdź do folderu. W górnym pasku menu, podając następującą ścieżkę /System/Library/PrivateFrameworks/ i przenieść plik MobileDevice.framework do kosza.