Głośnik HomePod nie sprzedaje się aż tak dobrze?

Głośnik HomePod nie sprzedaje się aż tak dobrze?

0

Termin oczekiwania na dostawę głośnika HomePod nie zmienił się od czasu rozpoczęcia przedsprzedaży w dniu 26 stycznia. Po czterech dniach od tego wydarzenia urządzenie nadal będzie wysyłane do pierwszych nabywców 9 lutego. Sytuacja ta zastanawia, czy głośnik HomePod cieszy się równie wielkim zainteresowaniem jak inne urządzenia kalifornijskiej firmy w dniu ich debiutu.

Inteligentny głośnik zadebiutował pod koniec stycznia tego roku w trzech pierwszych lokalizacjach: USA, Wielkiej Brytanii oraz Australii w trybie pre-order i opcją dostawy datowaną na dzień 9 luty. W ostatnim dniu stycznia jednak czas realizacji zamówień nie zmienił się, co może oznaczać słabe zainteresowanie tym produktem.

Analizując tę sytuację brano także pod wzgląd najświeższą ofertę głównego rywala głośnika HomePod, czyli firmy Sonos i jej produktów. Istnieje domniemanie, iż spora część klientów mogła skorzystać z promocji, w której dwa głośniki tej firmy oferowane są w cenie jednego. Oferta weszła w życie niemal w tym samym czasie, co debiut rynkowy produktu od Apple.

Oczywiście powyższe to tylko domysły. Równie dobrze Apple mogło się odpowiednio przygotować na premierę głośnika HomePod i zapewnić odpowiednią jego ilość w magazynach.

Źródło: 9To5Mac

Oceń post
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *