Dźwięk z urządzeń Sonos wypełni przestrzenie handlowe i gastronomiczne. Oto Sonos Pro – pierwsze rozwiązanie typu SaaS
0

Dźwięk z urządzeń Sonos wypełni przestrzenie handlowe i gastronomiczne. Oto Sonos Pro – pierwsze rozwiązanie typu SaaS

0

Firma Sonos wprowadza własną ofertę oprogramowania jako usługi (SaaS), która umożliwi firmom handlowo-usługowym zapewnienie doskonałego dźwięku w każdej lokalizacji. To nowa kategoria produktowa firmy bazująca na subskrypcji. Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych. W planach jest stopniowe wprowadzenie usługi na kolejne rynki. 

Sonos Pro obejmuje m.in. prosty w obsłudze pulpit nawigacyjny do zdalnego zarządzania systemem w wielu lokalizacjach, komercyjnie licencjonowaną muzykę czy indywidualne wsparcie techniczne. Usługa jest kompatybilna z urządzeniami Sonos.

Teraz obok głośników, soundbarów i subwooferów, Sonos wprowadza ofertę oprogramowania jako usługi. Typowe rozwiązania audio dla firm wymagają posiadania złożonego zestawu produktów i narzędzi. Inaczej jest w przypadku nowej oferty amerykańskiego producenta. Sonos Pro ułatwia zarządzanie muzyką i usprawnia działanie w firmach.  

Najważniejsze funkcje Sonos Pro to:

  • Zarządzanie i monitorowanie z dowolnego miejsca: pulpit nawigacyjny dostępny z przeglądarki internetowej umożliwia firmom przeglądanie i zarządzanie aktywnością w różnych lokalizacjach. Użytkownicy mogą wstępnie ustawiać harmonogramy odtwarzania, zarządzać uprawnieniami administratora, przyznawać dostęp zaufanym pracownikom i uzyskać dostęp do wsparcia premium na żądanie z dowolnego miejsca.
  • Unikalny głos marki: ekskluzywny dostęp do Sonos Backgrounds, komercyjnie licencjonowanej usługi muzycznej zawierającej szereg utworów od niezależnych artystów, a także możliwość skorzystania z serwisów streamingowych innych firm, takich jak Mood Mix, Soundtrack Your Brand lub Rockbot, pozwala stworzyć spójne doświadczenie marki w oparciu o dźwięk. 
  • Dobra jakość dźwięku w przestrzeniach komercyjnych: w każdej lokalizacji można cieszyć się czystym, zbalansowanym i głębokim dźwiękiem, który zapewniają głośniki Sonos o przemyślanej konstrukcji oraz intuicyjne w obsłudze oprogramowanie. 
  • Dostosowywanie i skalowanie systemu: każdą lokalizację można wyposażyć w kilka kompaktowych głośników lub łączyć ze sobą różne głośniki i komponenty w wielu lokalizacjach. Wszystkie produkty Sonos współpracują ze sobą, dzięki czemu można rozbudowywać system o kolejne głośniki i łatwo dostosowywać plany subskrypcji w miarę rozwoju biznesu. 

Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych w cenie 35 dolarów miesięcznie za jedną lokalizację. Więcej informacji znajduje się na stronie sonos.com. 

Oceń post
Cezary Pagórek Miłośnik nowinek technologicznych i motoryzacji. Recenzent i dziennikarz technologiczny w serwisie Applemobile.pl. Chcesz się coś dowiedzieć? Pisz śmiało wiadomość prywatną!

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *