Apple TV sprzedane zostało w 1.4 milionach egzemplarzy w przeciągu ostatniego kwartału zeszłego roku, co stanowi połowę liczby urządzeń, które trafiły do użytkowników w pozostałych trzech kwartałach (2.8mln sztuk). Pomimo tego, że w przeciągu jednego roku, bazujące na systemie operacyjnym iOS telewizory, rozeszły się w ponad czterech milionach egzemplarzy, Apple nadal uważa to tylko i wyłącznie za początkowy trend.
Apple zmodyfikowało swój oryginalny odbiornik, w kosztujące zaledwie 99 dolarów urządzenie z iOS we wrześniu 2010 roku ? wtedy nikt nie przypuszczał, że rok 2011 przyniesie tak ogromne zainteresowanie produktem.
Z wypowiedzi przedstawicieli firmy, dowiadujemy się jednak, że jeżeli chodzi o realne zyski, które Apple TV przyniósł w przeciągu ostatniego roku przedsiębiorstwu, to są one w porównaniu do wszystkich przychodów tak naprawdę minimalne. Niemniej jednak, Apple zapowiedziało, że będzie cały czas rozwijało swój produkt o nowe funkcje, usługi oraz aplikacje, co może być związane nie tylko z wzrostem zainteresowania, ale także podniesieniem ceny.
Jak na razie, Apple zapowiedziało, że w obecnym roku ma zamiar skupić się przede wszystkim na swoich pozostałych produktach, co jest oświadczeniem dosyć niespodziewanym, szczególnie jeżeli pod uwagę weźmiemy wysokość sprzedaży Apple TV oraz fakt, że do swoich projektów związanych z ?smart-telewizorami? powracają firmy takie jak Google, czy też Samsung.