Apple Music goni Spotify

Apple Music goni Spotify

0

Apple Music w porównaniu z głównym rywalem serwisem Spotify jest bardzo młodym produktem. Swoją działalność na rynku rozpoczął w kwietniu 2015 roku i w ujęciu globalnym posiada dwa razy mniej subskrybentów płacących abonament niż wspomniany konkurent. Nieco inaczej sprawa jednak wyglada jeśli po wzgląd weźmiemy jedynie rynek amerykański. The Wall Street Journal opublikował raport zgodnie z treścią którego istnieją bardzo spore szanse, że jeszcze tego lata platforma Apple Music prześcignie Spotify w ilości płatnych subskrypcji.

Apple Music od dłuższego czasu odnotowuje stały 5% przyrost użytkowników regularnie płacących za abonament, co jest o 3 punkty procentowe lepszym wynikiem niż dane serwisu Spotify. Jeśli trend ten utrzyma się przez najbliższe miesiące, to Apple Music będzie mogło mówić o sukcesie gromadząc w USA większą ilość płatnych subskrypcji niż Spotify.

Apple pomimo tego, że nie oferuje darmowej subskrypcji poza opcją trzymiesięcznego okresu próbnego nadrabia całym ekosystemem włączając w to urządzenia, oprogramowanie oraz aplikacje dedykowane usłudze Apple Music. Ona sama jest również doskonale promowana nie tylko w reklamach ale również we wspomnianym już oprogramowaniu dzięki czemu dociera do coraz szerszego grona odbiorców.

Źródło: MacWorld

Oceń post
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *