Użytkownicy AirPods Pro 2 zgłaszają problemy z nagłym odłączaniem się od urządzenia
0

Użytkownicy AirPods Pro 2 zgłaszają problemy z nagłym odłączaniem się od urządzenia

0

Niektórzy użytkownicy AirPods Pro 2 zgłaszają problemy z ich zupełnie nowymi słuchawkami dousznymi losowo odłączającymi się od urządzeń podczas słuchania muzyki lub oglądania wideo.

Według raportów użytkowników na forum MacRumors, nowe AirPods Pro mogą czasami losowo odłączyć się od iPhone’a. W innych przypadkach zgłoszonych przez użytkowników, iPhone lub iPad może wyświetlać AirPods Pro jako podłączone, ale dźwięk nie jest odtwarzany. Raporty sugerują, że błędy są sporadyczne i nie są spowodowane niczym konkretnym.

Użytkownicy piszą:
„Mój losowo odłącza się od mojego iPhone’a przez cały dzień. Czasami też pokazuje, że są połączone, ale dźwięk nie dociera. Muszę je wtedy ponownie łączyć. Mam nadzieję, że to tylko problem z oprogramowaniem.”

„Mam też problemy z połączeniem. Podobnie jak w przypadku innych, czasami pokazują się podłączone, ale nie ma dźwięku odtwarzanego przez AirPods tylko przez iPhone’a.”

Takie problemy nie są wyłącznie charakterystyczne dla AirPods Pro drugiej generacji. Klienci AirPods Pro 1, wprowadzonych na rynek w 2019 r., zgłaszali w przeszłości podobne problemy. AirPods Pro 2, które pojawiły się trzy lata po oryginale, spowodowały frustrację niektórych użytkowników. Frustracja dotyczy głównie błędów związanych z łącznością, ponieważ problemy najwyraźniej nie zostały jeszcze rozwiązane.

AirPods Pro 2 zaczęły docierać do klientów w piątek, więc nadal nie jest jasne, jak powszechny jest ten błąd. Użytkownicy mający podobne problemy ze słuchawkami są zachęcani do upewnienia się, że AirPods i ich iPhone’y są zaktualizowane do najnowszej wersji oprogramowania układowego i iOS. Najnowsze oprogramowanie układowe dla AirPods Pro 2 to 5A377.

źródło: macrumors.com

Oceń post

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *