Drodzy Czytelnicy! Drodzy Klienci! Serwisant też człowiek, odpocząć musi. Jak niektórzy z Was już zdążyli się dowiedzieć telefonicznie, od wczoraj serwis urządzeń Apple – AppleMobile.pl działa w ograniczonym stopniu. Nasi technicy regenerują swoje baterie, by mieć siłę nastepnie regenerować Wasze urządzenia. Do końca bieżącego tygodnia wstrzymane są wszelkie prace związane z wymianą układów BGA. Działamy także „na pół gwizdka” jeżeli chodzi o naprawę urządzeń po zalaniu. Od 19 września również szybkie naprawy, jak wymiana ekranów, baterii, złączy będą realizowane nie od ręki, a w ciągu kilku godzin lub na następny dzień, z racji niewielkich mocy przerobowych. Wszystkiego naprawy dostarczone i/lub wycenione do 9 września powinny być zamknięte normalnie w ciągu najbliższych dni. Naprawy, szczególnie te dostarczone po zalaniu po 9 września, będą realizowane dopiero od 28 września. Bardzo prosimy o wyrozumiałość nie tylko w czasie zapowiadanej przerwy urlopowej, ale także tuż po niej, gdy będziemy nadrabiać zaległości spowodowane przerwą.
Punkt przyjęć na Wojska Polskiego 50 będzie działał normalnie. Obsługa z wielką przyjemnością przyjmie nowe zlecenia napraw oraz wyda już gotowe do wydania sprzęty. Godziny otwarcia w czasie urlopu nie zmieniają się. Można nas odwiedzać od poniedziałku do piątku w godzinach 9-19. Bardzo bym prosił, aby jednak nie zamęczać obsługi pytaniam czy urządzenie jest już gotowe, szczególnie w czasie przerwy urlopowej. Jak tylko będzie, obsługa na pewno będzie się kontaktować indywidualnie.
Mimo przerwy urlopowej serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy potrzebują napraw w ramach szybkiej obsługi, jak wymiana ekranów, baterii i złącz. Te usługi będą realizowane na bieżąco, choć nie od ręki.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami:
500 132 200
889 277 288
Odpowiadamy także na maile, jednak z większym opóźnieniem jak zawsze.