Drodzy Czytelnicy i Klienci! Chcielibyśmy bardzo Was uczulić, aby wysyłane do naszego serwisu uszkodzone jabłuszka, były wysyłane w dostatecznym stanie zabezpieczone na czas transportu. Prosimy także korzystać z naszego serwisu kurierskiego, który rekomendujemy – kurjerzy.pl, który oferuje wysyłkę kurierską za sprawą firmy DHL oraz UPS. Tę wiadomość redaguję w związku z bardzo przykrą sytuacją, jaka miała dziś miejsce. Do naszej siedzimy został dostarczony iPad Air przez kuriera firmy K-EX. iPad przed wysyłką był w stanie idealnym został zapakowany w fabryczne opakowanie, dodatkowo na opakowaniu leżało solidne, sztywne etui, które całość w pewien sposób wzmacniało. Sprzęt dodatkowo został zabezpieczony folią bąbelkową oraz streczem. Mimo solidnego zabezpieczenia sprzętu, iPad przyjechał niemal zwinięty w rulon, połamany, pogięty i do niczego się nie nadaje.
Całe szczęście nie jest to sprzęt żadnego z naszych Klientów, tylko urządzenie zakupione przez nas. Nikt kto wysyłał nam iPada do naprawy nie musi się martwić o to, że to jego sprzęt. Prosimy jednak Was, aby przesyłki, które do nas dostarczacie były bardzo dobrze zabezpieczone. Zdarza się, że czasem dostajemy od Was telefony bez żadnego kartonu wsadzone luzem do zwykłej koperty. Całe szczęście dochodzą całe, ale gdyby dostarczała je firma, od której dziś dostaliśmy iPada, nie wiem co by było. Rekomendujemy kurierów DHL/DPD/UPS. Z nimi współpracujemy od wielu lat i poza jednym incydentem, nigdy nie było większego problemu. Niestety z firmą K-EX nie jest to nasze pierwsze złe doświadczenie. Dlatego nie zalecamy wysyłki urządzeń do nas za sprawą tego przewoźnika.
Napisaliśmy o sytuacji na Facebooku K-EX – mimo ponad 1,1 lajków i wielku komentarzy, nikt z firmy nieustosunkował się do naszych pytań, jak to jest możliwe, że tablet dotarł do nas w takim stanie. Ktoś nawet wrzucił temat na wykop i po komentarzach widać, że nie tylko my mamy takie złe doświadczenia z firmą K-EX – https://www.wykop.pl/link/3298933/oto-jak-wygladaja-przesylki-po-kontakcie-z-kurierami-k-ex/
Dlatego prosimy – dobrze zabezpieczajcie przesyłane do nas paczki i korzystajcie tylko ze sprawdzonych i pewnych przewoźników!
Aktualizacja 8.8.2016:
W dni dzisiejszym firma K-EX przelała na nasze konto pełna kwotę, jaką zapłaciliśmy za iPada zniszczonego w transporcie. Przelew otrzymaliśmy jeszcze zanim dostaliśmy jakiekolwiek pismo z ustosunkowaniem się firmy do naszego problemu. Domyślam się, że to dzięki tak wielkiemu zainteresowaniu sprawą i Waszym wpisom. Dziękuję. Dla mnie sprawa jest zamknięta.
Tylko debil odebrałby tak pogniecione pudło, zwłaszcza wiedząc, czego oczekuje
Tak, pod warunkiem, że nie odbiera każdego dnia kilkudziesięciu paczek od klientów, którzy wysyłają swoje urządzenia do naprawy. Z zewnątrz zgnieciona folia bąbelkowa, szczególnie, że nie wiesz czego się spodziewasz po paczkach, które dostajesz nie wygląda jakoś szczególnie źle. Weż też pod uwagę, że kurier zostawił paczkę na ladzie i wyszedł. Nikomu jej nie wręczał, nie wziął nawet podpisu, że ją dostarczył…