
Po złożeniu skargi przez programistów, Apple wstrzymuje reklamy aplikacji hazardowych na App Store
Apple wprowadziło niedawno nowe miejsca na reklamy w App Store. Dzięki temu programiści mogli reklamować swoje aplikacje w większej ilości miejsc. Między innymi na głównej stronie karty „Dziś” oraz na dole listy poszczególnych aplikacji w „Możesz też polubić”.
Kilka godzin po wprowadzeniu reklam, kilku bardzo znanych programistów zaczęło się skarżyć na niestosowne reklamy aplikacji hazardowych. Pojawiały się one poza kontrolą w ich własnych ofertach App Store. Problem ten został poruszony na wielu mediach społecznościowych, między innymi na Twitterze. Obecność reklam hazardowych w całym App Store wywołała „mały” skandal.
Na szczęście 26 października Apple wydało oświadczenie. Informuje w nim, że reklamy hazardowe oraz inne niestosowne kategorie zostały wstrzymane. Ogłoszenie nie zawiera żadnych dodatkowych szczegółów.
źródło: MacRumors.com