Pierwsze reklamy głośnika HomePod
W dniu wczorajszym ruszyła przedsprzedaż głośnika HomePod w wybranych, pierwszych krajach. Szczęśliwcami są mieszkańcy USA, Wielkiej Brytanii oraz Australii, którzy jako pierwsi bedą mogli obcować z gadżetem. Wysyłka ruszy już 9 lutego. W następnej kolejności, wiosną tego roku inteligentny głośnik zawita na sklepowe półki do Niemiec oraz Francji. Wraz z rozpoczęciem sprzedaży Apple przygotowało aż cztery spoty reklamowe swojego produktu.
Pojawiły się one właśnie na prywatnym kanale Apple w serwisie YouTube, a każdy z opublikowanych materiałów trwa zaledwie 15 sekund. Trzeba jednak przyznać, iż są to reklamy wizualnie nietypowe dla Apple. Sporą część wideo bowiem zajmuje animacja prezentująca nazwę głośnika dynamicznie zmieniająca się w rytm muzyki.
Apple w każdym z materiałów stara się podkreślić jakość dźwięku jaką oferuje głośnik HomePod chcąc plasować ten gadżet wśród produktów audio najwyższej jakości. Dźwięk ma być właśnie kartą przetargową w obliczu głównych konkurentów rynkowych takich jak Amazon Echo, czy Google Home. Warto także zaznaczyć, iż serwisy technologiczne, które miały okazję testować już głośnik recenzują go bardzo pozytywnie nie tylko pod kątem dźwięku ale daleko idącej integracji z Siri.
Źródło: Apple