Nowe HBO Max i Dicovery+, będą oferować subskrypcję z reklamami
0

Nowe HBO Max i Dicovery+, będą oferować subskrypcję z reklamami

0

W 2023 roku amerykańscy użytkownicy będą mieli HBO Max i Discovery+ jako jedną usługę przesyłania strumieniowego. Najnowsze informacje donoszą, że klienci doczekają się jeszcze jednej nowości, która będzie dotyczyć subskrypcji.

Chociaż wciąż nie wiemy, jak będzie nazuwać się nowa usługa, która połączy HBO Max i Dicovery+, ponieważ  firma wciąż „prowadzi badania nad postrzeganiem nazwy HBO Max przez konsumentów”, Warner Bros powiedział, że początkowo koncentruje się na wspieranych i wolnych od reklam wersjach połączonych usług przesyłania strumieniowego.

Według informacji, firma będzie chciała wprowadzić tańszą wersje subskrypcji z reklamami, aby zyskać większą liczbę subskrybentów. Połączenie HBO Max i Discovery+ będzie dostępne latem 2023 roku w USA, jesienią 2023 roku w Ameryce Łacińskiej, Europie na początku 2024 roku, regionie Azji i Pacyfiku w połowie 2024 roku, a na dodatkowych rynkach jesienią 2024 roku.

Oceń post
Cezary Pagórek Miłośnik nowinek technologicznych i motoryzacji. Recenzent i dziennikarz technologiczny w serwisie Applemobile.pl. Chcesz się coś dowiedzieć? Pisz śmiało wiadomość prywatną!

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *