Nowa reklama Apple Watch Series 2
Na oficjalnym kanale Apple w serwisie społecznościowym YouTube znalazła się kolejna reklama poświęcona jabłkowemu zegarkowi. Spot zatytułowany „Close Your Rings — Catch, Swim, Play” trwa zaledwie 15 sekund i nawiązuje do funkcji fitness smartwatch’a oraz aplikacji Aktywność.
Opublikowany materiał jest kolejnym filmem jaki znalazł się w sieci w przeciągu ostatniego miesiąca. Poprzedni spot „Dance, Run, Rock” również skupił się na funkcjach związanych z aktywnością ruchową użytkownika i promuje zegarek jako doskonałe narzędzie, które ma poprzez zabawę nakłonić użytkownika do aktywnego spędzania czasu.
Podobnie jest z najnowszym materiałem, w którym właściciel Apple Watch’a ma dopilnować, by kręgi aplikacji Aktywność domknęły się dzięki połączeniu rozrywki z aktywnością. Jak sugeruje tytuł spotu można to osiągnąć spędzając czas na zabawie – grając we frisbee, czy pływając.
Źródło: Apple
reklamy, jak zawsze spoko. ale już wiadomo kiedy pojawi się w iSpot wersja nr 3 z dodatkową baterią