
Apple ogłosiło, że między 19 a 26 lipca, miało swoje 3 najczęściej oglądane mecze w ramach przepustki sezonowej MLS. Chociaż Apple oficjalnie nie przypisało konkretnie wzrostu oglądalności niczemu konkretnemu, powód jest raczej oczywisty. W zeszłym tygodniu Lionel Messi dołączył do Interu Miami, a jego debiut w MLS miał miejsce w piątek, 21 lipca.
Do tej pory Messi grał dwa razy w MLS, w piątek przeciwko Cruz Azul i zeszłej nocy przeciwko Atlancie United, za każdym razem prowadząc swoją drużynę do zwycięstwa.
Apple odmawia ujawnienia dokładnych liczb subskrybentów i oficjalnych danych dotyczących oglądalności swoich usług przesyłania strumieniowego wideo. Raport z początku tego tygodnia mówi, że MLS Season Pass zbliża się do 1 miliona subskrybentów.
W ramach dziesięcioletniej umowy między MLS i Apple aplikacja Apple TV jest wyłącznym miejscem do przesyłania strumieniowego wszystkich meczów sezonu zasadniczego Major League Soccer, meczów Pucharu Ligi i nie tylko. Karnet sezonowy MLS jest dostępny w ponad 100 krajach, umożliwiając transmisję strumieniową wszystkich meczów bez przerw w dostawie prądu i ograniczeń geograficznych.
źródło: 9to5mac.com