
Apple wprowadziło nową przepustkę sezonową MLS. Nowa usługa subskrypcji dostępna jest dla fanów Major League Soccer w ponad 100 krajach i regionach.
Dostępna w aplikacji Apple TV przepustka sezonowa MLS jest dostępna na urządzeniach Apple, telewizorach Smart TV, konsolach, dekoderach oraz w Internecie na stronie tv.apple.com .
Subskrypcja Apple TV+ nie jest konieczna, aby kupić przepustkę sezonową MLS. Jednak jest ona tańsza, jeśli ją masz. Abonenci spoza telewizji + płacą 14,99 USD miesięcznie lub 99 USD za sezon, podczas gdy abonenci TV + płacą 12,99 USD miesięcznie lub 79 USD za sezon.
Posiadacze biletów okresowych MLS automatycznie uzyskują dostęp do przepustki sezonowej MLS na Apple TV. Dzięki Chmurze rodzinnej maksymalnie sześciu członków rodziny może współdzielić subskrypcję przy użyciu własnego identyfikatora Apple ID i hasła. Fani mogą zadawać Siri różnorodne pytania związane z MLS, w tym harmonogramy, wyniki, tabele, składy klubów i statystyki graczy.
Karnet sezonowy obejmuje każdy mecz sezonu regularnego MLS na żywo, play-offy i Puchar Ligi. Dostępny jest również bezpłatny wybór przedsezonowych treści na żądanie, aby fani byli podekscytowani nowym sezonem.
Sezon zasadniczy MLS 2023 rozpocznie się 25 lutego, kiedy mistrzowie MLS Cup 2022 Los Angeles FC zmierzą się z LA Galaxy na stadionie Rose Bowl. Wszystkie mecze podczas weekendu otwarcia będzie można oglądać bezpłatnie za pośrednictwem aplikacji Apple TV.
Kiedy sezon się rozpocznie, fani mogą odwiedzić Apple Maps, aby zapoznać się z dedykowanymi przewodnikami po meczach stworzonymi przez kluby MLS, w tym Atlanta United, Nashville SC i Toronto FC, a także znaleźć rekomendacje dla lokalnych barów i restauracji, w których można obejrzeć mecz i nie tylko.
Apple Maps wprowadza również kilka nowych, specjalnie zaprojektowanych trójwymiarowych punktów orientacyjnych stadionów MLS na czas otwarcia sezonu. W tym Red Bull Arena w Harrison w stanie New Jersey; Lumen Field w Seattle; Audi Field w Waszyngtonie
źródło: macrumors.com