mBank z aplikacją dla tabletu iPad
mBank udostępnił bankową aplikację na iPada – pierwszą w całości przygotowaną z myślą o użytkownikach tabletu firmy Apple. Dostępna jest też nowa, transakcyjna aplikacja na iPhone’a. Dzięki nowemu oprogramowaniu wzrośnie liczba bankowych kont w komórce.
Klienci mBanku, będący użytkownikami urządzeń mobilnych Apple, otrzymali właśnie możliwość bezpłatnego korzystania ze specjalnej aplikacji na iPada i iPhone’a. Obie z nich umożliwiają wygodne korzystanie z serwisu transakcyjnego banku i jego najważniejszych funkcji.
Za pośrednictwem obu aplikacji dla iPada i iPhone’a można prosto i bezpiecznie pozyskać informacje o posiadanych produktach w mBanku i wykonać najważniejsze operacje, np. sprawdzić stan i historię rachunków, pobrać szczegóły dotyczące posiadanych kredytów, lokat i inwestycji, a także przelać pieniądze do zdefiniowanego odbiorcy, spłacić kartę kredytową lub doładować telefon komórkowy. W najbliższym czasie Klienci będą też mogli skorzystać z wyszukiwarki rabatów do kart płatniczych, notowań funduszy inwestycyjnych oraz kursów walut.
Nowością jest możliwość personalizacji ekranu aplikacji w części transakcyjnej (dla aplikacji na iPhone). Dzięki temu Klient może oznaczyć jako ulubione trzy wybrane produkty mBanku, które będą wyświetlać się zaraz po zalogowaniu do rachunku. W menu aplikacji widoczne są także skróty do najczęściej wykonywanych operacji, co znacznie ułatwia korzystanie z konta przez komórkę.