Instagram przejdzie wizualne odświeżenie. Nadal brak aplikacji dla iPada
0

Instagram przejdzie wizualne odświeżenie. Nadal brak aplikacji dla iPada

0

Instagram, popularna aplikacja społecznościowa do udostępniania zdjęć, otrzyma odświeżenie wizualne swojej aplikacji mobilnej. Oprócz „jaśniejszej ikony” aplikacji, firma opracowała również własną typografię, podkreślając jednocześnie nacisk na twórców.

„Nasz żywy gradient został przeprojektowany przy użyciu innowacyjnego procesu modelowania 3D, aby był oświetlony i żywy. Gradient Instagrama, składający się z kolorów naszej marki, jest podstawą naszego kompletnego systemu kolorów” — mówi Instagram w komunikacie prasowym. „Dzięki oświetleniu gradient sygnalizuje momenty odkrycia w naszym marketingu, logo, a nawet w aplikacji, jak widać w trybie tworzenia, naklejkach i pierścieniach relacji na Instagramie”.

Instagram twierdzi, że ten nowy projekt „umieszcza treści w centrum, z naciskiem na prostotę i wyrażanie siebie”, prezentując obrazy pełnoekranowe. To nie pierwszy raz – i na pewno nie ostatni – firma deklaruje, że skupia się na twórcach.

Niestety, podczas gdy Instagram wydaje się ulepszać i odświeżać swoją tożsamość, nadal nie dostaliśmy od dawna wyczekiwanej aplikacji na iPada. Ponieważ aplikacja stawia jeszcze bardziej na wideo, a nie tylko na zdjęcia, fajnie byłoby mieć bardziej wciągające wrażenia na większym ekranie.

Instagram przejdzie wizualne odświeżenie. Nadal brak aplikacji dla iPada

Cezary Pagórek Miłośnik nowinek technologicznych i motoryzacji. Recenzent i dziennikarz technologiczny w serwisie Applemobile.pl. Chcesz się coś dowiedzieć? Pisz śmiało wiadomość prywatną!

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *