Apple udostępnia nową reklamę „The Greatest”
0

Apple udostępnia nową reklamę „The Greatest”

0

Apple udostępniło dziś nową reklamę zatytułowaną „The Greatest”. Podkreśla ona funkcje ułatwień dostępu dostępne na iPhonie, iPadzie, komputerze Mac i zegarku Apple Watch. Mianowicie, reklama demonstruje funkcje wykrywania drzwi, rozpoznawania dźwięku i sterowania głosowego na tych urządzeniach.

Wideo Apple dotyczący ułatwień dostępu przedstawia różnorodne funkcje zaprojektowane w celu zapewnienia niezależności osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Ustawiona reklama na ścieżce dźwiękowej „I Am the Greatest” autorstwa Spinifex Gum (z Marliya Choir), rozpoczyna się pokazując kobietę. Jej rolety w sypialni są podciągnięte, a Siri przekazuje jej prognozę pogody. Następnie zostaje ujawnione, że kobieta nie ma rąk. Kolejne klipy pokazują, jak używa stóp z niesamowitą zręcznością do nakładania makijażu i prowadzenia samochodu. Natomiast swojego iPhone’a obsługuje za pomocą AssistiveTouch.

Inny przykład pokazuje, jak niewidomy muzyk używa audiodeskrypcji do identyfikacji rzeczy w garderobie, a także wykrywa drzwi sceny, przez które wchodzi, aby rozpocząć swój występ.

Mężczyzna z porażeniem czterokończynowym za pomocą głosu instruuje swojego iPhone’a, aby robił sobie zdjęcia, a następnie używa gestów, takich jak wystawianie języka i unoszenie brwi, aby edytować zdjęcia.

Inne przykłady obejmują dziecko, któremu iPhone czyta SMS-a, oraz głuchą matkę ostrzeganą przez zegarek Apple Watch, że jej dziecko płacze.

Cała reklama trwa 2 minuty i 20 sekund. Film pokazuje moc funkcji ułatwień dostępu, aby umożliwić jak największej liczbie osób niezależne życie.

źródło: 9to5mac.com; macrumors.com

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *