Firma Apple na swojej stronie potwierdziła dziś rano awarie, która wpływa na działanie takich usług, jak Kalendarz, Kontakty, iCloud Drive i inne.
Według firmy Apple, problemy dotyczące poniższych usług rozpoczęły się dziś rano około godziny 9:00 czasu wschodniego.
- Znajdź mój
- Konto iCloud i zaloguj się
- Kopia zapasowa iCloud
- Zakładki i karty iCloud
- Kalendarz iCloud
- Kontakty iCloud
- iCloud Drive
- Pęk kluczy iCloud
- iCloud Mail
- Uaktualnienia pamięci masowej iCloud
- Zdjęcia
- Czas ekranowy
W przypadku każdego z nich Apple twierdzi, że „dotyczy to niektórych użytkowników i mogą mieć problem z tą usługą”. W szczególności w przypadku awarii funkcji Find My Apple mówi:
„Użytkownicy mogą nie być w stanie znaleźć lokalizacji osób lub urządzeń, wyświetlić listy zarejestrowanych urządzeń, odtworzyć dźwięku na swoim urządzeniu, zdalnie wyczyścić pamięci urządzenia ani przełączyć urządzenia w tryb utracony.”
Apple potwierdza problemy z serwerami – wiele usług iCloud nie działa!