Firma Apple podpisała wieloletnią umowę na tworzenie i produkcję filmów sportowych we współpracy z Waffle Iron Entertainment i Makeready firmy Nike. Według Deadline, firmy będą tworzyć filmy celebrujące potęgę sportu i inspirujące sportowców nowej generacji.
Usługa przesyłania strumieniowego Apple TV+ już oferuje widzom Friday Night Baseball. Nagrodzony Emmą serial telewizyjny „Ted Lasso” również zawiera fabułę opartą na sporcie. Ponadto Apple TV+ stworzyło czteroczęściowy serial dokumentalny „They Call Me Magic”, opowiadający o życiu i karierze słynnego koszykarza Magica Johnsona. Nie zabrakło też rozmów o możliwości streamowania rozgrywek NFL przez Apple.
To nie jest pierwsza współpraca obu firm. Nike ma własne wersje Apple Watch SE i Series 7 ze specjalnymi paskami i tarczami zegarka. W 2016 r. Nike wyznaczył Tima Cooka, dyrektora generalnego Apple, na stanowisko głównego niezależnego dyrektora firmy; Cook zasiada również w radzie dyrektorów Nike od 2005 roku.
źródło: 9to5mac.com