Home Newsy Apple Music ma się coraz lepiej
Apple Music ma się coraz lepiej

Apple Music ma się coraz lepiej

0

Serwis Apple Music tuż po jego debiucie w czerwcu 2015 roku szybko został okrzyknięty konkurentem dla dobrze zadomowionego już na rynku serwisu Spotify. Do dnia dzisiejszego jest przez media porównywany z tym ostatnim pod kątem liczby aktywnych użytkowników cyklicznie płacących za dostęp do muzyki.

Po trzech latach od premiery Apple Music usługa ta ma się całkiem dobrze i nic nie zapowiada by w najbliższych latach Apple miało przegrać walkę ze swoim rywalem. Z najnowszych badań przeprowadzonych przez pewnego anonimowego dystrybutora działającego na rynku amerykańskim wynika, iż Apple Music obecnie wyprzedza Spotify pod kątem użytkowników opłacających subskrypcję w tamtejszej lokalizacji.

Raport jednak jasno zaznacza, iż różnica jest naprawdę niewielka określając sytuację zdaniem, iż Apple wyprzedza rywala dosłownie o włos. Warto dodać, że oba serwisy na rynku tylko w Stanach Zjednoczonych gromadzą wokół siebie około 20 milionów użytkowników każdy.

Apple jednak chce urozmaicić swoją usługę i być może już niedługo jak głoszą plotki wzbogaci ją o materiały wideo własnej produkcji. Wśród nich mają znaleźć się zarówno filmy, seriale jak i programy telewizyjne. Przy okazji ma pojawić się także opcja dająca dostęp do cyfrowych magazynów, a wszystko to w ramach jednej, rozbudowanej usługi i jednaj opłaty za abonament. Rozwiązanie to może poważnie zaszkodzić Spotify.

Źródło: Digital Music News

 

Apple Music ma się coraz lepiej

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *