Zewnętrzne serwisy napraw z maszynami od Apple
Jeszcze do końca tego roku kalifornijska firma wyposaży 400 firm zewnętrznych trudniących się naprawą jabłkowego sprzętu, głównie iPhone’a w odpowiednie narzędzia ułatwiające to zadanie. Z oferty skorzystają serwisy zlokalizowane w 25 różnych krajach.
Każda z wybranych firm otrzyma egzemplarz urządzenia nazwanego Horizon, które służy do wymiany uszkodzonego ekranu. Maszyna jest skomplikowanym narzędziem specjalistycznym, które umożliwia precyzyjną wymianę wyświetlacza, a przy tym dostosowuje go do czytnika linii papilarnych. Za jej pośrednictwem można również uzyskać dostęp do systemu operacyjnego zepsutego urządzenia.
Powyższą informację opublikowała agencja informacyjna Reuters powołując się na dane pochodzące z firmy ComputerCare, która ma być jednym z trzech serwisów objętych programem w pierwszej kolejności. Apple ma rzekomo samo dobierać sobie partnerów biznesowych w tym zakresie.
Dotąd naprawami iPhone’a zajmowało się samo Apple oraz oficjalne serwisy firmy. Już niedługo dołączą do nich także zewnętrzne podmioty.
Źródło: AppleInsider