Home Newsy Wydatki w okresie świątecznym w sklepach App Store i Google Play
Wydatki w okresie świątecznym w sklepach App Store i Google Play
0

Wydatki w okresie świątecznym w sklepach App Store i Google Play

0

Wydatki w okresie świątecznym w sklepach App Store i Google Play.

 

Analitycy z firmy Sensor Tower udostępnili dane na temat wydatków w sklepie App Store i Google Play w czasie świąt. Razem użytkownicy w jednym i drugim sklepie zostawili ponad 407 milionów $. Porównując z analogicznym okresem w 2019 roku jest to wzrost o ponad 34 %. Prawie 296 milionów wydano na gry. Na zakupy aplikacji zostało wydanych 112 milionów. Porównując z poprzednim rokiem kategoria „pozostałe” wzrosła o 59 %. Jeżeli chodzi o gry jest to około 27 %. Poza grami najbardziej dochodową kategorią była ogólnie rozumiana rozrywka. W sklepie App Store klienci wydali 19,3 milionów $, a w sklepie Google Play tylko 4,3 miliona. Największy zysk jako pojedyncza aplikacja uzyskał TikTok. Możliwe było to dzięki prawie 5 milionom $. W okresie świątecznym w USA klienci zostawili w sklepie App Store i Google Play prawie 130 milionów $. Porównują z tym samym okresem w 2019 roku jest to wzrost o 38,7 %. Na same gry wydano trochę ponad 87 milionów, a na pozostałe aplikacje blisko 43 miliona $.

Wydatki w okresie świątecznym w sklepach App Store i Google Play.

Mateusz Bauman Piszę o firmie Apple i nie tylko.