Home Newsy Rynek światowy urządzeń ubieralnych w drugim kwartale 2021 roku
Rynek światowy urządzeń ubieralnych w drugim kwartale 2021 roku
0

Rynek światowy urządzeń ubieralnych w drugim kwartale 2021 roku

0

Rynek światowy urządzeń ubieralnych w drugim kwartale 2021 roku.

Analitycy z serwisu Canalys udostępnili dane na temat światowej sprzedaży urządzeń ubieralnych w 2 kwartale tego roku. Udostępnione zostały dwie analizy. Pierwsza z nich jest tylko na temat smart zegarków. W tym przypadku liderem jest nadal firma Apple. W okresie pomiędzy kwietniem a czerwcem Apple sprzedała 7,9 miliona zegarków Apple Watch dzięki czemu uzyskała 31,1 % udział na tym rynku. Rok do roku Apple zanotowała prawie 30 % wzrost sprzedaży. Na drugim miejscu z 9 % udziałem jest firma Huawei, która sprzedała 2,3 miliona urządzeń. Trzecie miejsce zajęła firma Garmin, która sprzedała 1,9 miliona zegarków i uzyskała 7,6 % udział na rynku. W zestawieniu są również firmy Samsung i Xiaomi. Zarówno jedna jak i druga firma sprzedały odpowiednio 1,8 miliona i 1,5 miliona urządzeń. W tym okresie wszyscy producenci razem sprzedali 25,4 miliona smart zegarków. Rok do roku jest to prawie 38 % wzrost. Drugie zestawienie jest na temat smart zegarków oraz smart opasek. W tym przypadku pierwsze miejsce zajęła firma Xiaomi. Sprzedała ona 8 miliona urządzeń i uzyskała dzięki temu 19,6 % udział na tym rynku. Drugie miejsce należy do firmy Apple z 19,3 % udziałem na rynku. Trzecie miejsce zajęła firma Huawei, ze sprzedażą 3,7 miliona urządzeń. W analizie znalazły się również firmy Fitbit oraz Samsung. Obie firmy sprzedały odpowiednio 3 miliony i 2,5 miliony urządzeń. W 2 kwartale 2021 roku wszyscy producenci razem sprzedali prawie 41 milionów smart zegarków i smart opasek. Rok do roku jest to wzrost o 5,6 %.

 

Rynek światowy urządzeń ubieralnych w drugim kwartale 2021 roku.

Mateusz Bauman Piszę o firmie Apple i nie tylko.

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *