Problemy z rozliczeniem Apple One po pierwszym miesiącu.
Wczoraj minął miesiąc od premiery usługi Apple One, która umożliwia subskrybowanie usług Apple w jednym pakiecie. Po upływie bezpłatnego okresu próbnego zaczęły się pojawiać problemy z rozliczeniami. Apple One posiada 30 dniowy bezpłatny okres próbny dla każdej usługi, której użytkownicy jeszcze nie subskrybowali indywidualnie. Próbny okres zakończył się wczoraj dla tych, którzy byli zainteresowani usługą Apple One od pierwszego dnia dostępności. Po zakończeniu tego okresu próbnego niektórzy zauważyli, że ich subskrypcja Apple One wygasła lub/i rozliczeni zostali indywidualnie dodatkowo za każdą usługę. Powinny być one jednak wliczone do pakietu Apple One. Patrząc na wpisy w serwisie Twitter nie jest o odosobniona sytuacja i problem z rozliczeniami jest dość powszechny.
@AppleSupport I need help with new Apple one subscription, my Apple One Premier subscription starts to day but I’m still getting billed for individual Apple Music family
— MKE (@FontMe) November 30, 2020