Problemy z usługą iCloud

Problemy z usługą iCloud

0

Niektórzy z użytkowników doświadczyli w zeszłym tygodniu niejasności związanych z komunikatem dotyczącym usługi iCloud. Apple bowiem omyłkowo wysłało drogą mailową informację o anulowaniu subskrypcji miesięcznej związanej z miejscem w jabłkowej chmurze.

Mowa o użytkownikach, którzy wykupują w ekosystemie Apple 50 GB przestrzeni dyskowej w chmurze iCloud. Część takich użytkowników otrzymała w wiadomości e-mail komunikat o anulowaniu subskrypcji, co okazało się w rezultacie być pomyłką kalifornijskiej firmy. Doszło do niej w minioną środę.

Apple wystosowało już odpowiednie sprostowanie wraz z przeprosinami. Występowały również problemy dotyczące opcji zwiększenia miejsca na dysku. Zakup większej przestrzeni był wówczas niemożliwy, a na urządzeniach wyświetlała się informacja o błędzie.

Warto dodać, iż w chwili obecnej usługa iCloud działa prawidłowo.

Źródło: AppleInsider

 

Problemy z usługą iCloud

Oceń post
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *