Problemy z usługą iCloud
Niektórzy z użytkowników doświadczyli w zeszłym tygodniu niejasności związanych z komunikatem dotyczącym usługi iCloud. Apple bowiem omyłkowo wysłało drogą mailową informację o anulowaniu subskrypcji miesięcznej związanej z miejscem w jabłkowej chmurze.
Mowa o użytkownikach, którzy wykupują w ekosystemie Apple 50 GB przestrzeni dyskowej w chmurze iCloud. Część takich użytkowników otrzymała w wiadomości e-mail komunikat o anulowaniu subskrypcji, co okazało się w rezultacie być pomyłką kalifornijskiej firmy. Doszło do niej w minioną środę.
Apple wystosowało już odpowiednie sprostowanie wraz z przeprosinami. Występowały również problemy dotyczące opcji zwiększenia miejsca na dysku. Zakup większej przestrzeni był wówczas niemożliwy, a na urządzeniach wyświetlała się informacja o błędzie.
Warto dodać, iż w chwili obecnej usługa iCloud działa prawidłowo.
Źródło: AppleInsider