Netflix jest zadowolony ze strategii, która walczy z udostępnianiem haseł
0

Netflix jest zadowolony ze strategii, która walczy z udostępnianiem haseł

0

Netflix jest „całkowicie usatysfakcjonowany” tempem walki z udostępnianiem haseł, powiedział współdyrektor generalny.

Firma ta po raz pierwszy zaczęła eliminować udostępnianie haseł w kilku krajach Ameryki Łacińskiej w 2022 r. Ci, którzy chcieli dzielić subskrypcje z osobami spoza bezpośredniego gospodarstwa domowego, musieli uiścić dodatkową opłatą. Następnie w lutym 2023 r. ograniczenia w zakresie udostępniania haseł rozszerzyły się na Kanadę, Nową Zelandię i niektóre kraje europejskie Wielopoziomowe wdrożenie dało Netflixowi czas na ocenę reakcji klientów.

Netflix pozwalał na rozprzestrzenianie się haseł przez ponad dekadę. Zmiana nastąpiła, ponieważ w pierwszym kwartale 2022 roku Netflix po raz pierwszy od 10 lat stracił abonentów i odnotował gwałtowny spadek przychodów. Aby zwiększyć przychody, Netflix położył kres udostępnianiu haseł, podniósł ceny i uruchomił poziom z reklamami.

Po rozwiązaniu problemu udostępniania haseł, Netflix stwierdził, że odnotował znaczny wzrost liczby subskrybentów. Netflix w drugim kwartale 2023 r. dodał sześć milionów abonentów, w tym ponad milion w USA i Kanadzie. Przychody wzrosły w każdym regionie, w którym wprowadzono płatne udostępnianie, a liczba rejestracji ostatecznie przekroczyła liczbę anulowanych subskrypcji. W trzecim kwartale 2023 r. Netflix zyskał 8,8 mln nowych abonentów, w porównaniu z 2,4 mln nowych abonentów w trzecim kwartale 2022 r., a przychody wzrosły o 64 mln dolarów.

Abonenci Netflix mogą teraz dzielić konta tylko z osobami mieszkającymi w tym samym gospodarstwie domowym, a Netflix ogranicza dostęp na podstawie adresu IP i innych danych o lokalizacji. „Konto Netflix ma być współdzielone przez osoby mieszkające razem w jednym gospodarstwie domowym” – czytamy na stronie Netflix. „Osoby spoza Twojego gospodarstwa domowego będą musiały korzystać z własnego konta, aby oglądać Netflix”.

źródło: macrumors.com

Oceń post

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *