
Jak pracujemy w związku koronawirusem? Chcesz oddać telefon do naprawy w APPLEMOBILE.PL, to przeczytaj.
W związku z wieloma zapytaniami dotyczącymi naszej działalności w najbliższym tygodniu informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym stanu epidemicznego wywołanego koronawirusem, nasza firma usługowa będzie wykonywać naprawy urządzeń normalnie, w tym przyjmować i wydawać urządzenia stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Każde przyjmowane przez nas urządzenie będzie dezynfekowane. Dlatego bardzo prosimy o dostarczanie telefonów i tabletów bez etui, aby ułatwić nam pracę, jak również spędzić jak najmniej czasu w naszym punkcie.
Zachęcamy również do korzystania z naszego rejestratora napraw online pod adresem https://applemobile.pl/zglos-naprawe-wysylkowa-telefonu-iphone/ gdzie można złożyć zlecenie naprawy, także stacjonarnej z dostawą i odbiorem osobistym. W razie pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem tel: 889 277 288 lub mailowo serwis@applemobile.pl
Tym samym oddając urządzenie nam w serwisie, wystarczy wyłącznie kartka z uzyskanym z systemu numerem zlecenia bądź przedyktowanie numeru obsłudze, która zweryfikuje prawidłowość zlecenia. Numer zlecenia zostanie przesłany przez automat mailem. Pozwoli to uniknąć konieczności wypisywania i drukowania dokumentu pozostawienia urządzenia w serwisie, a także skróci czas spędzony w naszym punkcie.
Zachęcamy również do unikania oczekiwania na urządzenie w naszym kąciku dla Klientów, aby zminimalizować ilość osób przebywających jednocześnie w naszym salonie. Prosimy również o wyrozumiałość w przypadku odmowy wsparcia w przypadku problemów użytkowych, ustawień i innych czynności wymagających bliskiego kontaktu Państwa z naszymi pracownikami.
Zmiana godzin pracy:
Pn-Pt – 10.00 – 17.00
Sob – Zamknięte